بروزرسانی بعدی سیستم عامل گوگل با نام اندروید 12.1 عرضه می شود

بروزرسانی بعدی سیستم عامل گوگل با نام اندروید 12.1 عرضه می شود
به تازگی شرکت گوگل آخری نسخه بتا سیستم عامل خود را برای گوشی های منتخب منتشر کرده است. گفته می شود آپدیت بعدی اندروید بجای استفاده از رقم 13 با شماره 12.1 در اختیار کاربران گوشی های هوشمند قرار خواهد گرفت.

بروزرسانی بعدی سیستم عامل گوگل با نام اندروید 12.1 عرضه می شود

با انتشار نسخه نهایی بتا اندروید 12 برای گوشی های پیکسل و دیگر مدل های منتخب کاربران خود را برای دریافت نسخه پایدار این نسخه از سیستم عامل جذاب گوگل آماده می کنند.

حال با اینکه هنوز اندروید 12 اصلی منتشر نشده است خبرهایی درباره نسخه بعدی سیستم عامل در فضای مجازی منتشر شده است.

طبق گزارشات منتشر شده آپدیت بعدی اندروید بصورت جزئی به رفع مشکلات نسخه 12 پرداخته و قرار است با شماره 12.1 نام گذاری شود. گفته می شود این بروزرسانی به محض انتشار ابتدا در اختیار گوشی های پیکسل 6 قرار خواهد گرفت.

انتشار بروزرسانی نقطه دار به گوگل این امکان را می دهد تا بتواند ایرادات نسخه اصلی منتشر شده را رفع کره و دیگر نیاز نباشد کاربران برای رفع مشکلات اندروید 1 سال منتظر بمانند.

اگر به خاطر داشته باشید آخرین آپدیت نقطه دار توسط گوگل در اندروید 8.1 منتشر شد که غول فناوری در آن اقدام به رفع باگ های نسخه هشتم سیستم عامل خود کرد.

حال شرکت گوگل به توسعه دهندگان اعلام کرده است تا در اولین فرصت تارگت رابط کد نویسی برنامه های خود را (API) به سطح 31 برسانند. لازم به ذکر است سطح 31 در حقیقت همان فریمورکی است که اندروید 12 با آن سازگاری کامل دارد.

به نظر می رسد گوگل قصد دارد پیش از عرضه اندروید 13 نسخه های میانی دیگری بین دو اندروید 12 و 13 منتشر کند تا کاربران بتوانند تجربه بهتری از گوشی هوشمند خود داشته باشند.

همانطور که می دانید جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل تغییرات بصری گسترده ای را به ارمغان آورده است. بنابراین کاربران گوشی های پیکسل می تواند بیشترین استفاده را از طراحی جدید "Material You" ببرند.

در آخر باید به این نکته اشاره کنیم نسخه نهایی و پایدار اندروید 12 بزودی و در ماه اکتبر منتشر خواهد شد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)