تصاویر رندر رسمی سری گلکسی تب اس 8 سامسونگ منتشر شد

تصاویر رندر رسمی سری گلکسی تب اس 8 سامسونگ منتشر شد
تصاویر رندر منتشر شده شباهت ظاهری گلکسی تب اس 8 و گلکسی تب اس 8 پلاس را به سری گلکسی تب اس 7 نشان می دهد؛ اما نسخه ی گلکسی تب اس 8 اولترا ناچی دارد که دو دوربین را در خود جای خواهد داد.

تصاویر رندر رسمی سری گلکسی تب اس 8 سامسونگ منتشر شد

به گزارش جی اس ام آرنا، افشاگر مشهور، ایوان بلاس، تصاویر رندر رسمی جدیدی از سری گلکسی تب اس 8 را در توییتر به اشتراک گذاشته است.

گلکسی تب اس 8 صفحه نمایش 11 اینچی و گلکسی تب اس 8 پلاس صفحه نمایش 12/4 اینچی و گلکسی تب اس 8 اولترا صفحه نمایش 14/6 اینچی خواهند داشت. دو مدل کوچک تر ظاهری شبیه به سری گلکسی تب اس 7 دارند؛ اما نسخه ی اولترا همان طور که قبلا شایعه شده بود، بریدگی (ناچ) دارد.

باتوجه به تصاویر رندر گلکسی تب اس 8 اولترا، به وضوح دوربین سلفی در ناچ و نیز حاشیه های باریک تر در اطراف صفحه نمایش در مقایسه با دو مدل دیگر دیده می شود. ناچ تب اس 8 اولترا در مقایسه با برخی از دستگاه های دیگر مانند مک بوک پرو اپل کاملا جمع و جور به نظر می رسد؛ اما همچنان اختلاف نظر های زیادی را ایجاد می کند.

انتظار می رود هر سه مدل گلکسی تب اس 8 به صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و تراشه های اسنپدراگون 8 نسل یک کوالکام و باتری های قدرتمند مجهز باشند. طبق گزارش ها، نسخه ی اولترا از باتری 12،000 میلی آمپرساعتی با قابلیت شارژ 45 وات برخوردار خواهد بود.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)