ویدیو جعبه گشایی رسمی میت X2 هواوی منتشر شد

ویدیو جعبه گشایی رسمی میت X2 هواوی منتشر شد

گوشی تاشدنی هواوی میت ایکس 2

گوشی تاشدنی هواوی میت ایکس 2(Huawei Mate X2) روز گذشته رونمایی شد و اطلاعات رسمی می گویند این دستگاه در چند روز آینده در بازار چین عرضه می شود. براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، هواوی میت ایکس 2 برخلاف شماری از گوشی های رقیب در درون جعبه ی بزرگ و جالبی قرار می گیرند. برای فهمیدن آنچه در جعبه ی ایکس2 پیدا می شود می توانیدجعبه گشایی رسمی محصول را که توسط هواوی تهیه شده است مشاهده کنید.

آن طور که به نظر می رسد، در جعبه ی میت ایکس 2 شاهد این گوشی تا شدنی در حالت باز شده هستیم. ظاهرا روی صفحه نمایش داخلی و خارجی محصول گلس محافظ به صورت پیش فرض قرار داده شده است. در جعبه ی هواوی میت ایکس 2 همچنین شارژر 66 وات SuperCharger پیدا می شود. خود میت ایکس 2 از توان حداکثر 55 وات پشتیبانی می کند و به لطف شارژر 66 وات می توانید حتی لپ تاپ را نیز شارژ کنید. جعبه ی گوشی تا شدنی هواوی همچنین میزبان کابل و هدفون USB-C است.

هواوی همچنین قاب محافظ چرمی درون جعبه گوشی قرار داده است که از پایه بهره می گیرد تا بتوانید به لطف آن گوشی را صرف نظر از حالت تاشده یا بازشده، در حالت ایستاده نگه دارید. هواوی میت ایکس 2 در حالت باز شده از صفحه نمایش هشت اینچ استفاده می کند و در حالت بسته شده صفحه نمایش خارجی 6/5 اینچ 21:9 را نمایش می دهد.

ضخامت گوشی در نزدیکی دوربین به بیشترین حد می رسد و هرچه از آنجا دور شوید ضخامت پایین می آید؛ ضخامت هواوی میت ایکس  در باریک ترین قسمت 4/4 میلی متر است. در زمانی که گوشی بسته شود، بین دو نیمه ی دستگاه هیچ شکافی وجود ندارد.
گوشی هواوی میت ایکس ۲ از روز ۲۵ فوریه‌ی ۲۰۲۱ (۷ اسفند ۱۳۹۹) با قیمت پایه‌ی ۱۸٬۰۰۰ یوآن (۲٬۷۸۰ دلار) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. 
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)