امتیاز دوربین سری OnePlus 9 در دگزومارک قرار نخواهد گرفت

امتیاز دوربین سری OnePlus 9 در دگزومارک قرار نخواهد گرفت
به تازگی مدیر عامل شرکت وان پلاس، پیت لاو اعلام کرده است که امتیاز دوربین سری OnePlus 9 قرار نیست در وبسایت دگزومارک منتشر شود.

امتیاز دوربین سری OnePlus 9 در دگزومارک قرار نخواهد گرفت

شرکت وان پلاس قرار است سری جدید محصولات خود را به زودی و با تغییرات گسترده ای در زمینه عکس برداری روانه بازار کند. بر همین اساس اخیرا جزئیاتی در مورد سنسور ها، ویژگی های جدید دوربین و همکاری آنها با شرکت ساخت دوربین سوئدی یعنی Hasselblad در فضای مجازی منتشر شده بود. مطمئناٌ خیلی از کاربران برای دیدن چگونگی عملکرد دوربین این محصول که سر و صدای زیادی به پا کرده است لحظه شماری میکنند.

اما باید به کسانی که برای دیدن نتایج وبسایت دگزومارک این محصول منتظر هستند باید بگوییم متاسفانه قرار نیست شرکت وان پلاس به این وبسایت محصولی را به جهت بررسی تحویل دهد. این خبر توسط پیت لاو، مدیر عامل شرکت وان پلاس به تازگی در یک شبکه مجازی چینی منتشر شده است.
این مسئله در حالی است که سری قبلی این محصولات در وبسایت دگزومارک مورد بررسی قرار گرفته بود. اگرچه که او دلیلی برای این کار ارائه نکرده است، اما گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه بررسی های آزمایشگاهی این وبسایت، دقت لازم را برای ارائه امتیازی درست به کاربران ندارد.

به عنوان مثال، نتیجه بررسی گلکسی اس 21 اولترا که توسط این سایت منتشر شد دارای نقص های زیادی بود که همین مسئله باعث بسیاری از کاربران از شیوه انجام آزمایشات بر روی این محصول شد. بر این اساس ما نه تنها امتیاز دوربین سری OnePlus 9 بر روی این سایت نخواهیم دید، بلکه نتیج آزمایشات میزان کیفیت تصویر و صدای محصولات پیش روی این شرکت نیز در این وبسایت منتشر نخواهد شد.

طبق اعلام رسمی این شرکت، خانواده جدید گوشی های وان پلاس در 24 ماه جاری میلادی یعنی 10 روز دیگر در چین رونمایی خواهند شد. این تاریخ در حقیقت 1 روز بعد از رونمایی رسمی از این محصولات بطور جهانی و مجازی خواهد بود اما مراسم رونمایی از آنها در چین بطور حضوری و در شانگهای برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)