گوشی Oppo A54 5G همراه با اسنپدراگن 480 معرفی خواهد شد

گوشی Oppo A54 5G همراه با اسنپدراگن 480 معرفی خواهد شد

Oppo A54 5G

گزارشات حاکی از آن است که شرکت اوپو در حال توسعه گوشی Oppo A54 5G است که قرار است به زودی از آن به صورت جهانی رونمایی کرد.

شرکت اوپو یکی از تولیدکنندگان تلفن همراهی است که محصولاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب را در اختیار کاربران قرار می دهد. حال گوشی Oppo A54 5G در یک وبسایت ژاپنی به عنوان محصول میان رده پیشروی شرکت اوپو همراه با مشخصات آن منتشر شده است که ما قصد داریم تا به آن بپردازیم.

طبق اطلاعات منتشر شده، این محصول قرار است با یک صفحه IPS LCD در اندازه 6.5 اینچ با رزولوشن فول اچ دی پلاس و طراحی دوربین سلفی حفره ای عرضه شود.

سیستم عامل این محصول با پوسته اختصاصی اوپو یعنی ColorOS 11 مبتنی بر اندروید 11 بوده و برای بازگشایی قفل گوشی، حسگر اثر انگشت در کنار گوشی و یا سیستم تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی مورد استفاده خواهد بود. قلب تپنده این دستگاه اسنپدراگن 480 بوده که در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه رام قراردارد.

پشتیبانی و دوربین

پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز در این گوشی وجود دارد. باتری این گجت طبق گزارش منتشر شده 5000 میلی آمپری بوده که با پشتیبانی از سرعت شارژ 18 وات همراه است.

درباره سیستم دوربین این محصول باید بگوییم که گوشی مورد بحث از یک لنز 16 مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی، یک مجموعه دوربین در پشت گوشی که شامل لنز 48 مگاپیکسل اصلی، یک لنز 8 مگاپیکسل و دو لنز 2 مگاپیکسل بهره می برد.

همچنین گفته می شود که این میان رده جذاب همراه با ویژگی مختلفی همچون Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث نسخه 5.0 و جک 3.5 میلی متری هدفون برای علاقه مندان در دسترس خواهد بود.

در آخر درباره قیمت این محصول باید بگوییم هنوز اطلاعات رسمی منتشر نشده است، اما زمان رونمایی از این محصول طبق شایعات، اواخر ماه مه خواهد بود که در دو رنگ بنفش و مشکی نقره ای برای فروش در دسترس خواهد بود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)