سری فایند ایکس 3 اوپو از پشتیبانی نرم افزاری سه ساله برخوردار خواهد بود

سری فایند ایکس 3 اوپو از پشتیبانی نرم افزاری سه ساله برخوردار خواهد بود
اوپو رسما تایید کرد که سری گوشی های هوشمند اوپو فایند ایکس 3 که محصولات بالارده محسوب می شوند به مدت سه سال پشتیبانی نرم افزاری خواهند شد.

سری فایند ایکس 3 اوپو از پشتیبانی نرم افزاری سه ساله برخوردار خواهد بود

مدتی است شرکت های سازنده ی گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید در سیاست های خود بازنگری کرده اند و در حال افزایش مدت زمان پشتیبانی نرم افزاری از محصولاتشان هستند. یکی از این شرکت ها اوپو نام دارد که چنین سیاستی را در قبال سری جدید فایند ایکس 3 و مدل های دیگر آن اجرا خواهد کرد.

GMSArena گزارش می دهد که اوپو رسما پشتیبانی سه ساله از سری فایند ایکس 3 را تایید کرده است. اصولا این شرکت چینی از محصولات خود به مدت 2 سال پشتیبانی نرم افزاری می کند. منظور پشتیبانی نرم افزاری، ارائه ی آپدیت های امنیتی است که امکان دارد شامل اضافه شدن ویژگی های جدید بشود.

در گزارش ذکر شده که اوپو روی پشتیبانی نرم افزاری تا مدت 4 سال نیز تمرکز کرده است و مهندسان این شرکت بررسی می کنند که آیا از نظر فنی امکان انجام چنین کاری وجود دارد یا خیر.

علاوه بر ارائه ی پچ های امینتی ماهانه، منظور از پشتیانی 3 ساله می تواند دریافت نسخه های جدید سیستم عامل اندروید باشد. با این حساب، سری اوپو فایند ایکس 3 که همراه با سیستم عامل اندروید 10 به بازار عرضه شدند و پس از مدتی آپدیت اندروید 11 را دریافت کردند، احتمالا به نسخه های اندروید 12 و 13 نیز دسترسی خواهند داشت.

اوپو مدتی است که تلاش می کند جایگاه بهتری در بازار گوشی هوشمند به دست آورد و تغییر در سیاست های پشتیبانی نرم افزاری و افزایش مدت زمان آن از دو سال به سه سال، جدیت این شرکت چینی برای جذب مشتریان جدید را نشان می دهد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)