پیکسل واچ احتمالا نسخه ای با حاشیه های قطور و قیمت بالاتر نیز خواهد داشت

پیکسل واچ احتمالا نسخه ای با حاشیه های قطور و قیمت بالاتر نیز خواهد داشت
طبق شایعات ، مدل Pixel Watch Fit ساعت هوشمند گوگل احتمالا با قیمت حدود 400 دلار به فروش خواهد رسید که گران تر از گلکسی واچ 4 سامسونگ خواهد بود.

پیکسل واچ احتمالا نسخه ای با حاشیه های قطور و قیمت بالاتر نیز خواهد داشت

گوگل برای رونمایی اولین ساعت هوشمند خود با نام احتمالی پیکسل واچ آماده می شود. به گزارش Gizmochin، این ساعت ظاهرا مدل دیگری نیز به نام Google Pixel Watch Fit خواهد داشت که اکنون برخی از جزئیات آن در فضای مجازی منتشر شده است. 

فردی با نام کاربری ShrimpApplePro ادعا کرد که این خبر را از کارمندان گوگل شنیده است؛ اما مشخص نیست که آیا واقعا این ساعت با Pixel Watch یکی است یا خیر.

از آنجا که نشان تجاری Google Pixel Watch چندی پیش توسط این شرکت ثبت شده، می توان تصور کرد که ساعت هوشمند آینده این برند Pixel Watch نام دارد. افزون بر این طبق گزارش، Pixel Watch Fit می تواند تفاوت هایی در طراحی داشته باشد. 

گفته می شود که مدل معمولی احتمالا صفحه نمایش خواهد داشت. افزون بر این طبق گزارش، Pixel Watch Fit می تواند تفاوت هایی در طراحی داشته باشد.

گفته می شود که مدل معمولی احتمالا صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه و مدل Fit حاشیه های بسیار ضخیمی در اطراف صفحه نمایش خواهد داشت. افزون بر این، برخلاف مدل معمولی که ظاهرا از بدنه ی استیل ضد زنگ ساخته خواهد شد، ظاهرا طراحی بدنه ی مدل فیت از جنس آلومینیوم خواهد بود. طبق شایعات، نسخه Special Black آن نیز در راه است.

انتظار می رود ساعت های هوشمند آینده گوگل، ماه آینده در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان Google I/Oرسما رونمایی شود. پیش بینی می شود قیمت پیکسل واچ فیت حدود 400 دلار باشد که بدین ترتیب گران تر از گلکسی واچ 4 سامسونگ و تقریبا برابر قیمت اولیه ی اپل واچ سری 7 خواهد بود. 
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)