پوکو اف 3 و پوکو ایکس 3 پرو در تاریخ 3 فروردین معرفی خواهند شد

پوکو اف 3 و پوکو ایکس 3 پرو در تاریخ 3 فروردین معرفی خواهند شد

پوکو ایکس 3 پرو صفحه نمایش با نرخ نوسازی 120 هرتز  و باتری 520 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت

طبق شایعات، پوکو ایکس 3 پرو با قیمت کمتر از 290 دلار راهی بازار می شود. 

پوکو از هفته گذشته اشاره به عرضه پوکو ایکس 3 را شروع کرد و در کنار این موضوع، شایعات به عرضه گوشی دیگری به نام پوکو اف 3 اشاره دارند که احتمالا مدل ریبرندشده ی ردمی کی 40 است.

امروز حساب کاربری جهانی پوکو در توییتر، به تاریخ رونمایی از این گوشی ها اشاره کرد. براساس این توییت، پوکو اف 3 و پوکو ایکس 3 در تاریخ 3 فروردین ماه معرفی خواهند شد. این رویداد به صورت آنلاین در ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در یوتیوب آن را تماشا کنند.

در خبری دیگر، شعبه هند پوکو رویدادی در تاریخ 10 فروردین ماه برگزار خواهد کرد که به گزارش جی اس ام آرنا، احتمال عرضه پوکو ایکس 3 پرو و با نام می 11 ایکس در هند راهی بازار خواهد شد.

شایعات به این موضوع اشاره دارند که پوکو ایکس 3 پرو احتمالا با تراشه اسنپدراگون 855 و اسنپدراگون 865 قرار خواهد گرفت با توجه به شایعات قبلی، تنها از شبکه 4G پشتیبانی می کند.
احتمال دارد پوکو ایکس 3 در دو مدل راهی بازار شود. یک مدل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل دیگر از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند.

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی ها از نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار خواهد بود. در بخش دیگری از شایعات گفته شده است که پوکو ایکس 3 پرو باتری 5200 میلی آمپر ساعتی دارد و با قیمت کمتر از 290 دلار راهی بازار هند می شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)