گوشی Poco X3 Pro به زودی معرفی خواهد شد

گوشی Poco X3 Pro به زودی معرفی خواهد شد

گوشی Poco X3 Pro

به تازگی گوشی Poco X3 Pro به واسطه دریافت گواهینامه تطبیق مخابراتی رویت شد که این خبر میتواند نشان دهنده معرفی زود هنگام از این گوشی باشد.

سال گذشته در ماه سپتامبر، شیائومی از جدیدترین میان رده قدرتمند خود را با نام پوکو ایکس 3 معرفی کرد. حال به نظر میرسد که این شرکت خود را برای معرفی نسخه پرو گوشی یاد شده آماده میکند که قرار است به زودی از آن رونمایی شود.

گوشی Poco X3 Pro با شماره مدل M2102J20SG به تازگی از تست های مربوط تطبیق با دکل های مخابراتی خود گذر کرده است که این مسئله نشان دهنده معرفی این محصول در هفته های آینده است. جالب اینجاست که هنوز کمپانی مذکور صحبتی درباره این محصول به میان نیاورده است.

چند روز پیش نیز یک گوشی با مشخصات مشابه در هند و مالزی گواهینامه های تائیدیه را دریافت کرده است. همچنین این گوشی توسط کمیسیون اقتصادی اوراسیا در روسیه، کمیسیون ارتباطات فدرال در ایالات متحده، سازمان توسعه رسانه سنگاپور و همچنین مقامات TUV راینلند تائیدیه های خود را دریافت کرده است.

البته اطلاعات زیادی درباره این محصول منتشر نشده است. اما گزارشات حاکی از آن است که این محصول از پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس یا حتی اسنپدراگون 860 استفاده کند.

انتظار میرود تا این محصول از یک مجموعه دوربین چهارگانه بهره ببرد که دوربین اصلی آن را یک لنز 48 مگاپیکسلی شامل میشود که از تصویر برداری با زاویه پشتیبانی میکند و سه لنز دیگر شامل اولترا واید، مایکرو و حسگر تشخیص عمق میشود. همچنین گفته میشود که این گوشی شباهت زیادی با نسخه عادی معرفی شدهدر سال گذشته خواهد داشت. البته پردازنده قدرتمند تر در کنار صفحه نمایش 120 هرتز میتواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که قصد بازی با گوشی خود را دارند و در عین حال میخواهند هزینه کمتری پرداخت کنند.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)