احتمال عرضه زودتر از موعد پرچمدار بعدی شیائومی قوت گرفت

احتمال عرضه زودتر از موعد پرچمدار بعدی شیائومی قوت گرفت

احتمال معرفی زودتر از موعد پرچمدار بعدی شیائومی قوت گرفت

بر اساس شایعات اخیر، احتمالا کوالکام اسنپدراگون 895 را زودتر از موعد به بازار عرضه خواهد کرد که ممکن است منجر به معرفی زودهنگام می 12 شیائومی شود.

بر اساس شایعه‌ای که IceUniverse، افشاگر مشهور حوزه فناوری منتشر کرده است، به نظر می‌رسد کوالکام برنامه‌های خود برای عرضه تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون 895 را سرعت بخشیده است و احتمالا این محصول را حداقل 15 روز زودتر از موعد عرضه خواهد کرد. از آن‌جایی که تراشه‌ها عموما در ابتدای سال میلادی عرضه می‌شوند انتظار می‌رود اسنپدراگون 895 در ماه دسامبر سال جاری میلادی معرفی شود. این مسئله احتمالا سبب می‌شود که شیائومی پرچمدار نسل بعدی خود را تا پایان 2021 معرفی کند.

هنوز اسم گوشی جدید شیائومی مشخص نشده است؛ اما احتمالا این شرکت آن را با نام می 12 معرفی خواهد کرد و یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از اسنپدراگون 895 استفاده می‌کنند.

این در حالی است که چن جین، مدیر کل لنوو نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که گوشی پرچمدار بعدی این شرکت از اسنپدراگون 895 بهره می‌گیرد و قرار است پیش از تعطیلات سال نوی 2022 معرفی شود. چنین برنامه‌ای نیز احتمال عرضه پرچمدار شیائومی در زمان مشابه را قوت می‌بخشد.

شیائومی مدتی است همکاری نزدیکی با کوالکام دارد و تا به حال پرچمدارهای سالیانه خود را با اختلاف کمی از معرفی پردازنده‌های جدید کوالکام رونمایی کرده است. برای مثال، می 11 به عنوان اولین گوشی هوشمندی که از اسنپدراگون 888 استفاده می‌کرد، در پایان سال 2020 معرفی شد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)