احتمال پایبندی آیفون SE 2022 به طراحی قدیمی آیفون 8 قوت گرفت

احتمال پایبندی آیفون SE 2022 به طراحی قدیمی آیفون 8 قوت گرفت
تصویری از محافظ نمایشگر آیفون SE 2022 فاش شده است که نشان می دهد این گوشی قرار است از همان طراحی قدیمی آیفون 8 استفاده کند.

احتمال پایبندی آیفون SE 2022 به طراحی قدیمی آیفون 8 قوت گرفت

از مدت ها پیش افشاگران مدعی شده بودند اپل در ماه مارس 2011 (اسفند 1400 و فروردین 1401) رویدادی به منظور رونمایی نسل جدید آیفون SE برگزار می کند، تا این که برگزاری این مراسم رسما به تایید اپل رسید. اپل در دعوت نامه ای رونمایی از آیفون اس ای 2022 (Apple iPone SE 2022) باشد. 

در حالی که هنوز چند روز از مراسم اپل باقی مانده، فون آرنا می نویسد محافظ نمایشگر گوشی آیفون SE 5G با تاریخ عرضه 10 مارس (19 اسفند) در فضای وب رویت شده است. ظاهرا این محافظ عرضه نشده توسط بلکین ساخته شده است. برخی شایعه ها می گفتند اپل در نسل جدید آیفون SE سراغ طراحی آیفون RX می رود، اما تصویر منتشر شده با محافظ نمایشگر بلکین نشان می دهد اپل قصد دارد طراحی آیفون SE 2022 را در نسل جدید نیز حفظ کند. 

محافظ نمایشگر آیفون SE 2022 با شماره مدل F8W768qe-REV نخستین بار در روز 28 ژانویه (8 بهمن) در وب سایت آمازون ژاپن رویت شده است و در بخش توضیحات به این موضوع اشاره شده که این محافظ مربوط به «آیفون SE نسل سوم» است. 

تا پیش از رونمایی آیفون SE 2020  پیش بینی می شد اپل از طراحی آیفون های مدرن در فرم فاکتوری کوچک استفاده کند، اما کوپرتینویی ها آیفون SE 2020  را با طراحی آیفون 8 رونمایی کردند. امسال افشاگرانی ادعا کردند اپل طراحی آیفون 8 را برای همیشه کنار می گذارد، اما جدیدترین افشاگری های مارک گارمن به استفاده مجدد از این طراحی اشاره می کند.
انتظار می رود آیفون SE نسل جدید از پردازنده A15 (همان تراشه به کاررفته در آیفون 13) استفاده کند و دارای نمایشگر 4/7 اینچ LCD باشد. دوربین یگانه و تاچ ID از دیگر مشخصه های منتسب به آیفون SE است. 
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)