مشخصات احتمالی گوشی تاشو اوپو منتشر شد

مشخصات احتمالی گوشی تاشو اوپو منتشر شد

مشخصات احتمالی گوشی تاشو اوپو منتشر شد

اولین گوشی تاشو اوپو احتمالا با ظاهری شبیه به میت X2 هواوی و نمایشگر اولد با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز معرفی خواهد شد.

اوپو پیش از این با انتشار تیزری اعلام کرد که قصد دارد اولین گوشی تاشو خود را معرفی کند. اولین نمونه‌ی آزمایشی گوشی تاشو این شرکت در سال 2019 رویت شد و از آن زمان تاکنون هیچ جزئیات دیگری در مورد این محصول در دسترس قرار نگرفته است. حالا یکی از افشاگران معتبر خبرهای فناوری به نام «دیجیتال چت استیشن» برخی از مشخصات احتمالی گوشی تاشوی اوپو را در حساب کاربری ویبو خود فاش کرده است.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، باتوجه به اطلاعات منتشرشده توسط دیجیتال چت استیشن، گوشی تاشو اوپو از نظر ظاهری به میت X2 هواوی شباهت خواهد داشت. این محصول از یک نمایشگر اولد با ابعاد 7/8 تا 8 اینچ مجهز خواهد بود. گفته می‌شود ساخت این پنل بر عهده‌‎ی BOE است و وضوح تصویر +Full HD ارائه خواهد داد. از ویژگی‌های دیگر این صفحه‌نمایش می‌توان به پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز اشاره کرد.

گفته می‌شود دوربین سلفی این محصول 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه به یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 مجهز خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی تاشو می‌توان به پشتیبانی از سنسور اثر انگشت در لبه‌ی کناری اشاره کرد. این محصول به‌طور پیش‌فرض اندروید 11 را با رابط کاربری اختصاصی اوپو موسوم به ColorOS 12 اجرا خواهد کرد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)