قیمت و تاریخ عرضه سرفیس لپ تاپ استودیو ۲ مشخص شد

قیمت و تاریخ عرضه سرفیس لپ تاپ استودیو ۲ مشخص شد

مایکروسافت در جریان برگزاری رویداد سرفیس ۲۰۲۳، نسل دوم لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر رده‌بالای جدید خود را که با نام سرفیس لپ تاپ استودیو شناخته می‌شود، معرفی و تاریخ عرضه و قیمت آن را اعلام کرد.

طبق اعلام مایکروسافت، قیمت لپ‌ تاپ Surface Laptop Studio 2 از ۱٬۹۹۹ دلار شروع می‌شود؛ این قیمت برای کانفیگ پایه‌ی لپ‌تاپ است که از ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و گرافیک مجتمع اینتل بهره می‌برد. باتوجه به‌اینکه کانفیگ پایه‌ی نسل قبل ۱۶۰۰ دلار بود، سرفیس لپ تاپ استودیو ۲ افزایش قیمت ۴۰۰ دلاری را تجربه می‌کند.

سرفیس لپ تاپ استودیو ۲ تقریبا ظاهر قبلی خود را حفظ کرده و از حالت Studio Mode بهره می‌برد که به‌لطف آن، می‌توانید نمایشگر را به سمت جلو حرکت دهید و از لپ‌تاپ به‌عنوان تبلت لمسی استفاده کنید. نسل جدید لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر مایکروسافت همچنین به دو درگاه USB-C، یک درگاه USB-A، یک کارت‌خوان میکرو SD و قلم لمسی سرفیس اسلیم پن ۲ مجهز شده است.

سرفیس لپ تاپ استودیو ۲ با بهبود قدرت سخت‌افزاری، به پردازنده‌ی نسل ۱۳ اینتل از سری Core i7 H و گرافیک انویدیا RTX 4050 یا RTX 4060 یا گرافیک مجتمع Iris Xe مجهز است تا به گفته‌ی ردموندی‌ها، دو برابر قدرتمندتر از نسل قبل ظاهر شود.

جدیدترین سرفیس لپ‌تاپ استودیو همچنین برای اولین‌بار در گران‌قیمت‌ترین نسخه‌‌ی خود از رم ۶۴ گیگابایتی DDR5X بهره می‌برد و حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن با دو ترابایت خواهد رسید. سرفیس لپ تاپ استودیو ۲ همچنین در کانفیگ‌های ۱۶ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

به‌گفته‌ی مایکروسافت عرضه‌ی سرفیس لپ تاپ استودیو ۲ از ماه آینده‌ی میلادی شروع می‌شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)