ایرباد QuietOn 3 با قابلیت حذف نویز فعال خواب کاربران را بهبود می‌بخشد

ایرباد QuietOn 3 با قابلیت حذف نویز فعال خواب کاربران را بهبود می‌بخشد

ایرباد QuietOn 3 با قابلیت حذف نویز فعال خواب کاربران را بهبود می‌بخشد

QuietOn 3 ایربادی است که با قابلیت حذف نویز فعال خود به بهبود خواب کاربر کمک می‌کند.

ایرباد QuietOn 3 با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) خود از رقبایش گام فراتر گذاشته و به کاربران کمک می‌کند به خواب عمیق بروند؛ البته گفته می‌شود ویژگی مذکور به محیط نیز بستگی دارد. ایرباد QuietOn 3 نسخه کوچک‌تری نسبت به دو مدل قبلی خود است، اگرچه شباهت زیادی به QuietOn 2 دارد.

به گزارش گیزموچاینا، QuietOn3 ایربادی است که توانایی کمک به کاربر برای خواب بهتر و عمیق‌تر را دارد، اما این محصول برخلاف هدفون‌های محبوب دیگر، نویز سفید تولید نمی‌کند. QuietOn 3 حتی برای بهتر کردن خواب کاربر به موسیقی آرام یا صداهای محیطی که برای ایجاد فضای آرامش‌بخش استفاده می‌شوند نیز نیازی ندارد.

ایرباد QuietOn 3 به‌سادگی صداهای با فرکانس پایین موجود در اطراف محیط خواب را حذف می‌کند؛ البته باید اشاره کرد که کاربر هنوز هم می‌تواند صداهایی مانند زنگ هشدار خود را بشنود. سیستم صوتی داخلی دستگاه توانایی حذف هر صدای اضافی که موجب به هم خوردن خواب می‌شود را دارد.

عملکرد QuietOn 3 بر خلاف اکثر ایربادهای ANC است و کارایی آن بسته به محیط و ماهیت الگوی خواب کاربر متغیر خواهد بود. از آن‌جایی که قیمت ایرباد 239 دلار است، سوال پیش می‌آید که آیا چنین قابلیتی ارزش برچسب قیمت در نظر گرفته‌شده را دارد، زیرا چندی ایرباد دیگر تولید شده‌اند که ویژگی مشابهی را ارائه می‌دهند و حتی ANC قدرتمندتری دارند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)