ویژگی Read Later به زودی به واتساپ اضافه میشود

ویژگی Read Later به زودی به واتساپ اضافه میشود
واتس اپ به علت مشکلات امنیتی پیش آمده اخیر، روزهای سختی را سپری میکند. این کمپانی سخت در تلاش است تا با ارائه ویژگی های جدید همچون Read Later، نظر مثبت کاربران را دوباره جلب کند.

ویژگی Read Later در واتساپ

اپلیکیشن واتس اپ بعد از مشکلات امنیتی به وجود آمده و بی اعتمادی برخی کاربران به این برنامه در تلاش است تا بتواند کاربران خود را دوباره به استفاده از این پلتفرم دعوت کند.

به گزارش WABetaInfo، یک حساب کاربری در توییتر، از یک ویژگی جدید در این برنامه پرده پرداری کرده است. این قابلیت که با نام بعدا بخوانید یا Read Later شناخته میشود، در واقع نسخه ای بهبود یافته از ویژگی چت های آرشیوی است.

این ویژگی دقیقا مثل آرشیو کردن چت ها است. همچنین کاربران میتوانند برای غیرفعال کردن این قابلیت به تنظیمات چت ها مراجعه کنند. این شرکت مدتی است که روی ویژگی جدید خود به عنوان جایگزین آرشیو کار میکند. کاربر پس از آرشیو چت، دیگر اعلانی را از سمت آن گفتگو دریافت نمیکند و دلیل آن بی صدا شدن خودکار تمامی چت های وارد شده به آرشیو است، تا مزاحمت را کاهش دهد.

کاربران میتوانند چت های شخصی یا گروه های خود را آرشیو کنند اما مشکل اینجاست که وقتی پیامی از طرف گفتگو های آرشیو شده دریافت شود، آنها دوباره از حالت آرشیو خارج میشوند.
با ویژگی Read Later مزاحمت ها به حداقل خود رسیده و کاربر اگر پیامی از چت های آرشیو شده دریافت کند، گفتگوی مورد نظر به صورت بی صدا باقی میماند و هیچ اعلانی برای کاربر نمایش داده نمیشود. البته کاربران میتوانند هر کدام از چت ها را که بخواهند از حالت بی صدا خارج کنند. این ویژگی هنوز در مرحله توسعه بوده و انتظار میرود به زودی به آپدیت های آینده واتس اپ اضافه شود.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)