تصویر واقعی گوشی تاشو ویوو X Fold منتشر شد

تصویر واقعی گوشی تاشو ویوو X Fold منتشر شد
به‌ تازگی عکس جدیدی از نمونه‌ی واقعی گوشی تاشو مورد انتظار ویوو X Fold منتشر شده است. با توجه به این عکس، اثری از تاشدگی وسط نمایشگر این گوشی دیده نمی‌ شود.

تصویر واقعی گوشی تاشو ویوو X Fold منتشر شد

تاکنون شایعاتی مختلفی درمورد گوشی تاشو ویوو منتشر شده است. اکنون برای اولین‌ بار عکسی از نمونه‌ ی واقعی ویوو X Fold دردسترس قرار گرفته است. ظاهراً این عکس در یک ایستگاه متروی چینی ثبت شده و X Fold را با یک قاب نسبتاً ضخیم نشان می‌ دهد.

به گزارش GSMArena، ویوو X Fold از نمایشگر تاشو مربعی‌ شکل بهره می‌ برد. این دستگاه رو به داخل تا می‌ شود و هیچ تاشدگی شاخصی در بخش میانی نمایشگر آن دیده نمی‌ شود. در برخی از شایعات و گزارش‌ های قبلی به مکانیزم لولای پیچیده‌ ی ویوو اشاره شده است که باعث می‌ شود تاشدگی وسط نمایشگر کمتر جلب توجه کند. انتظار می‌ رود نمایشگر این گوشی با لایه‌ ای از جنس UTG (شیشه‌ی بسیار نازک) پوشانده شود.

براساس گزارش‌ های قبلی، انتظار می‌ رود ویوو X Fold با نمایشگر تاشو هشت اینچی با وضوح QHD پلاس و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه شود. علاوه‌ براین گفته شده این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک و باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌ های احتمالی این گوشی می‌ توان به پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌ سریع ۸۰ واتی سیمی و شارژ ۵۰ وات بی‌ سیم اشاره کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)