گوشی Realme GT Neo اولین گوشی خمیده ریلمی است

گوشی Realme GT Neo اولین گوشی خمیده ریلمی است

گوشی Realme GT Neo اولین گوشی خمیده ریلمی

شرکت ریلمی یکی از تولید کنندگان تلفن های هوشمند محبوب کشور چین به حساب می آید. اخبار اخیر حاکی از خمیده بودن صفحه گوشی Realme GT Neo آینده این برند است.

ریلمی به تازگی از محصول GT به عنوان اولین گوشی هوشمند گران قیمت 2021 خود رونمایی کرده است. در مرحله بعد، این شرکت قرار است از سری 8 تلفن های هوشمند خود رونمایی کند. و بعد از آن انتظار میرود که گوشی Realme GT Neo معرفی شود که به نظر میرسد این تلفن هوشمند اکنون با تصاویر و همچنین مشخصات محدودی در وبسایت TENAA رویت شده است.

به تازگی مدل جدیدی از تلفن های هوشمند شرکت ریلمی با شماره مدل RMX3116، در وبسایت TENAA مشاهده شده است که به نظر میرسد این محصول اولین تلفن هوشمند برند ریلمی باشد که از صفحه نمایش خمیده استفاده میکند. طبق تصویر، در پنل پشتی ما شاهد شعار همیشگی برند مذکور با عنوان "DARE TO LEAP" هستیم که جایگاه آن به صورت عمودی و در زیر مجموعه دوربین سه گانه این محصول است. همچنین تصویر فوق نشان میدهد که این گجت دارای یک کلید پاور در سمت راست بوده و این در حالی است که، دو دکمه ولوم به صورت جداگانه در سمت چپ قرار دارند.

طبق مشاهدات منتشر شده درباره این محصول، تلفن هوشمند مورد بحث از فناوری 5G بهره میبرد و همراه با یک صفحه نمایش خمیده 6.55 اینچ، باتری دوگانه 2200 میلی آمپری، اندروید 11 همرا با پوسته اختصاصی این برند یعنی Realme UI 2.0 و در اندازه 7.8 * 73.4 * 159.9 میلیمتر عرضه خواهد شد.طبق شایعاتی که در وبسایت ویبو منتشر شده است، این دستگاه از یک صفحه نمایش 90 هرتز همراه با یک باتری 4500 میلی آمپری و سرعت شارژ 65 به بازار عرضه خواهد شد.

رسانه دیگری اعلام کرده است که دستگاه مورد بحث از یک صفحه نمایش +FHD همراه با یک حفره بر روی آن در سمت چپ و بالای صفحه به عنوان دوربین سلفی و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش استفاده خواهد کرد. همچنین گفته میشود که گوشی هوشمند مورد بحث از پردازنده Media Tek Dimensity 1200 به عنوان قلب تپنده خود استفاده خواهد کرد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)