گوشی Realme Narzo 30A در وبسایت گیکبنچ رویت شد

گوشی Realme Narzo 30A در وبسایت گیکبنچ رویت شد

گوشی Realme Narzo 30A

شرکت ریلمی در حال آماده سازی خود برای معرفی محصول مقرون به صرفه خود، یعنی گوشی Realme Narzo 30A است. این گجت قرار است تا در 24 فوریه از آن رونمایی شود.

شرکت ریلمی در حال آماده سازی مراسم آنلاین خود در 24 فوریه است که قرار است در آن از گوشی Realme Narzo 30A رونمایی کند. این محصول مقرون به صرفه که از فناوری 5G پشتیبانی میکند، به تازگی همراه با پردازنده Helio G85 مدیاتک و با شماره مدل RMX3171، در وبسایت گیکبنچ رویت شده است. همچنین شماره مدل این گوشی در وبسایت تائید گواهینامه های ارتباطی نیز دیده شده است که حضور آن را در مراسم پیش رو تائید میکند.

این دستگاه با سیستم عامل اندروید نسخه 10 در وبسایت های مختلف رویت شده است که البته شاید این نسخه کمی قدیمی به نظر برسد اما با توجه به اینکه گوشی جدید Realme X7 نیز با همین نسخه از سیستم عامل اندروید معرفی شده است، پس این مسئله جدیدی برای شرکت نمیتواند باشد. درباره مشخصات این گوشی میتوان به دارا بودن 4 گیگابایت رم که نسبت به رم 3 گیگابایتی نسخه سال گذشته پیشرفت مناسبی به حساب می آید.

رنگ بندی این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی کم رنگ بوده و از دیگر مشخصات این محصول میتوان به یک صفحه نمایش ال سی دی 6.5 اینچ همراه با طراحی حفره قطره ای دوربین سلفی، دو دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی، باتری 6000 میلی آمپری همراه با سرعت شارژ 18 وات و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی اشاره کرد.

البته نکته ای که وجود دارد این است که محصول مورد بحث در دو نسخه Pro و A معرفی خواهند شد که فناوری 5G احتمالا فقط مختص به نسخه پرو باشد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)