گوشی گیمینگ ردمی اواسط اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

گوشی گیمینگ ردمی اواسط اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد
ردمی که یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی به ‌حساب می ‌آید، در حال ساخت گوشی گیمینگ است که احتمالا دارای تم Call of Duty Mobile خواهد بود.

احتمالا گوشی گیمینگ ردمی دارای تم Call of Duty Mobile خواهد بود

ردمی امروز تایید کرد که گوشی مخصوص بازی خود را اواخر ماه میلادی جاری یا اواسط اردیبهشت ماه معرفی خواهد کرد. این شرکت چینی در مورد مشخصات سخت افزاری این گوشی چیزی اعلام نکرده است؛ اما به گفته جی اس ام آرنا، در زمان عرضه این گوشی مخصوص بازی شاهد اعلام همکاری ردمی با Call of Duty Mobile خواهیم بود.

در حالی که منتظر هستیم اولین گوشی مخصوص بازی ردمی را مشاهد کنیم، چند وقت پیش شایعات به این موضوع اشاره داشتند که این گوشی با تراشه دیمنسیتی 1200 راهی بازار می شود.

طبق شایعات این محصول ردمی به صفحه نمایش OLED مجهز می شود و دوربین سلفی به صورت حفره ای روی صفحه نمایش آن قرار می گیرد. به نظر می رسد که برای گوشی مخصوص بازی ردمی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 65 وات استفاده خواهد شد. انتظار می رود این گوشی تریگر داشته باشد تا گیمرها راحت تر بتوانند با آن بازی کنند.

قیمت گوشی مخصوص بازی شرکت ردمی احتمالا 305 تا 380 دلار خواهد بود. امیدوارم در طول روزهای آینده اخبار بیشتری درباره این گوشی منتشر شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)