گوشی گیمینگ Redmi K40 همراه پرازنده دایمنسیتی 1100 به زودی معرفی می شود

گوشی گیمینگ Redmi K40 همراه پرازنده دایمنسیتی 1100 به زودی معرفی می شود
ماه گذشته ردمی از گوشی گیمینگ Redmi K40 به عنوان اولین گوشی مخصوص بازی خود رونمایی کرد. حال این شرکت قصد دارد تا نسخه جدیدی از این گجت را معرفی کند.

معرفی گوشی گیمینگ Redmi K40 همراه پرازنده دایمنسیتی 1100 

ماه گذشته شرکت ردمی از اولین تلفن همراه مخصوص بازی خود که همراه با دکمه های ماشه ای مکانیکی است، یعنی گوشی گیمینگ Redmi K40 رونمایی کرد. قبل از رونمایی این گجت محبوب چینی، شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه ای دیگر از این محصول همراه با یک پردازنده ارزان تر منتشر شده بود.

البته که قرار بود هر دو مدل در یک زمان رونمایی شوند. اما کمپانی تصمیم به معرفی یکی از آنها در ماه گذشته کرد. حال یک افشا کننده چینی ویژگی های کلیدی مدل معرفی نشده را در فضای مجازی منتشر کرده است و به نظر می رسد که شرکت ردمی قصد دارد تا از این مدل در ماه جاری میلادی رونمایی کند.

در ماه فوریه یک رسانه چینی اعلام کرد که محصول گیمینگ ردمی در دو نسخه پردازنده دایمنسیتی 1200 و دایمنسیتی 1100 معرفی خواهد شد.

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، گجت مورد انتظار ردمی ازپردازنده دایمنسیتی 1100 و از طراحی دوربین حفره ای در وسط نمایش بهره می برد و صفحه نمایش این محصول از رزولوشن فول اچ دی پلاس یعنی ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی خواهد کرد. دوربین اصلی این گجت 64 مگاپیکسل بوده و همراه یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از سرعت شارژ 67 وات عرضه خواهد شد.

گفته می شود که این محصول قرار است تا به عنوان نسخه لایت برادر بزرگترش، بازار چین را هدف قرار دهد. با توجه به قیمت پایه ای نسخه معرفی شده که برچسب 311 دلاری دارد، انتظار می رود که نسخه ارزان تر این گوشی با قیمت حدودی 249 دلاری عرضه شود. این گجت که به تازگی در سازمان ارتباطات چین مجوز های لازم را دریافت کرده است، بزودی طرفداران شرکت شیائومی را با حضور خود در این بازه قیمتی شگفت زده خواهد کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)