گوشی Redmi Note 10 Pro با صفحه نمایش 120 هرتز عرضه شد

گوشی Redmi Note 10 Pro با صفحه نمایش 120 هرتز عرضه شد

Redmi Note 10 Pro

شرکت شیائومی به تازگی از سری جدید نوت 10 خود رونمایی کرده است. در این بین گوشی Redmi Note 10 Pro گل سر سبد این سری بوده که از مشخصات خوبی بهره میبرد.

شرکت شیائومی با معرفی گوشی Redmi Note 10 Pro دیگر رقبای خود را به چالش کشیده است. سری نوت محصولات ردمی معمولا با مشخصات قدرتمند و قیمتی مناسب به کاربران عرضه شده است. همین امر باعث شده است که خانواده نوت این کمپانی از محبوبیت مورد توجهی برخوردار باشد. در بین این خانواده معرفی شده، نوت 10 پرو، گل سر سبد این محصولات جدید بوده که از یک صفحه نمایش 6.67 اینچ اولد با رزولیشن 1080 و نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه شده است.

همچنین گجت مورد بحث از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور 8مگاپیکسلی اولترا واید، لنز 5 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره میبرد. بر این اساس از لحاظ اعداد این محصول شباهت زیادی به Mi 11 معرفی شده توسط شیائومی دارد. البته سنسور لنز اصلی نوت 10 پرو کمی کوچکتر از می 11 است که باید در بررسی های کامل مشخص شود این مسئله چقدر میتواند تفاوت بین این دو دستگاه ایجاد کند.دوربین سلفی استفاده شده در این محصول یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.

درباره دیگ مشخصات این محصول میتوان به حضور پردازنده میان رده و قدرتمند اسنپدراگون 732، حافظه رم 6/8 گیگابایت و حافظه رام 64/128 گیگابایت، باتری 5020 میلی آمپری با سرعت شارژ 33 وات، جایگاه کارت microSD، پشتیبانی از دو سیم کارت، اسپیکر های استریو، حسگر اثر انگشت ادغام شده بر روی دکمه پاور و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد.

اما عدم حضور فناوری شارژ بیسیم به خوبی در این محصول حس میشود که البته با برچسب قیمتی پایین این گجت، این مورد منطقی به نظر میرسد. هنوز قیمت جهانی این محصول اعلام نشده است. اما با درز قیمت این گجت در بازار هند، به نظر میرسد قیمت جهانی این محصول حدود 260 دلار باشد. البته مدل ارزان تر این گوشی با حافظه 6/64 گیگابایت برچسب قیمتی 220 دلاری خواهد داشت.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)