عرضه اپل ویژن پرو بسیار نزدیک است

عرضه اپل ویژن پرو بسیار نزدیک است

به‌گفته‌ی مینگ‌چی کوئو، تحلیلگر اپل، تحویل ویژن پرو به اپل از هفته‌ی اول ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (اواخر دی) آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود عرضه‌ی عمومی برای اواخر ژانویه یا اوایل فوریه (تقریبا معادل بهمن‌ماه) تعیین شود.

با وجود تعداد محدود ۵۰۰ هزار دستگاه از هدست واقعیت مجازی اپل، کوئو معتقد است که این محصول مهم‌ترین گجت اپل در سال ۲۰۲۴ خواهد بود و تجربه‌ی مثبت کاربران را برای آینده‌ای با واقعیت ترکیبی هموار می‌کند.

تخمین کوئو برای محموله‌های ویژن پرو نصف آن چیزی است که قبلاً گزارش شده بود. مؤسسه‌ی جیمیان می‌گوید که در ابتدا ۴۰۰ هزار دستگاه از ویژن پرو عرضه می‌شود و تا پایان سال ۲۰۲۴، حجم عرضه به مرز میلیون‌ها دستگاه خواهد رسید.

عرضه‌ی میلیون‌ها دستگاه از ویژن پرو ممکن است اغراق‌آمیز باشد و پیش‌بینی کوئو محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد. نباید فراموش کنیم که قیمت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو به ۳٬۵۰۰ دلار می‌رسد و اپل می‌داند که استقبال از این محصول چندان گسترده نخواهد بود.

اپل به‌زودی دوره‌ی آزمایشی دوروزه برای کارمندان فروشگاه‌هایش برگزار می‌کند. در این جلسات، فروشندگان یاد می‌گیرند که چگونه به مشتریان نزدیک شوند و از آن‌ها بخواهند که اپل ویژن پرو را امتحان کنند و از محتوای باکیفیت لذت ببرند.

اولین بازخورد مثبت می‌تواند فروش را تقویت کند؛ اما تنها درصد کمی از خریداران مایل به پرداخت ۳٬۵۰۰ دلار هستند.

علاوه‌بر‌این، اپل ویژن پرو فقط با پیش‌سفارش قبلی دردسترس خواهد بود و تنها ساکنان ایالات متحده می‌توانند اولین دسترسی را به دستگاه داشته باشند. اپل قطعاً در سال ۲۰۲۴ ویژن پرو را وارد بازارهای دیگری غیر از آمریکا هم می‌کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)