انتشار به روزرسانی اندروید 11 برای گلکسی M01s آغاز شد

انتشار به روزرسانی اندروید 11 برای گلکسی M01s آغاز شد
طبق تازه ترین اخبار، سامسونگ انتشار به روزرسانی اندروید 11 را به همراه 3.1 One U Core برای گلکسی M01s در هند آغز کرده که با پچ امنیتی جولای 2021(تیر و مرداد 1400) همراه است.

انتشار به روزرسانی اندروید 11 برای گلکسی M01s آغاز شد

به گزارش sammobile، گلکسی M01s جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ است که به روزرسانی اندروید 11 را به همراه One U core 3.1 و پچ امنیتی جولای 2021(تیر و مرداد 1400) دریافت میکند. به روزرسانی مذکور در هند منتشر کرده است و طی چند هفته آینده در بازارهای دیگر ارائه خواهد  شد.

سامسونگ به روزرسانی نرم افزاری گلکسی M01s را با فرم M017FXXU2CUG1 منتشر کرده است. این آپدیت تغییراتی شامل رابط کاربری بازطراحی شده، انیمیشن های روان، عملکرد بهتر و امنیت بالاتر، مجوزهای یک بار مصرف، صفحات شناور گفتگو،بخش مکالمات در قسمت اعلان ها و ویجت اختصاصی برای پخش زنده به همراه دارد.

به روزرسانی منتشر شده دارای ویجت های جدید صفحه قفل داینامیک و امکان قفل کردن صفحه با دو ضربه زدن روی آن است. سامسونگ در نسخه ی جدیدی تمامی برنامه های سیستمی مانند گالری، سامسونگ اینترنت، صفحه کلید و پیام رسان را به روزرسانی کرده است. طبق ادعای غول کره ای، عملکرد دوربین از طریق فوکوس خودکار و تنظیمات روشنایی خودکار بهبود یافته است. از طرفی دیگر، در این آپدیت دسترسی و کنترل دستگاه های هوشمند خانگی آسان تر شده است.

اگر دارنده ی گلکسی M01s  هستید، می توانید منتظر به روزرسانی OTA باشید تا پیغام آن روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر شود یا با رفتن به بخش تنظیمات(setting)، به روزرسانی نرم افزار  (Software update) و ضربه زدن روی گزینه ی دانلود و نصب (Download and install) به صورت دستی وجود به روزرسانی مذکور را بررسی کنید.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)