عرضه آیپد مینی 6 تا نیمه دوم سال 2021 به تعویق افتاد

عرضه آیپد مینی 6 تا نیمه دوم سال 2021 به تعویق افتاد
با اینکه گفته می شود آیپد مینی 6 نیمه نخست سال 2021 عرضه می شود، شایعات از به تعویق افتادن عرضه آن به نیمه دوم سال 2021 خبر می دهند.

عرضه آیپد مینی 6 در نیمه دوم سال 2021

وب سایت MacRumors که عمدتا اخبار محصولات اپل را پوشش می دهد، در گزارش اخیرش آورده است که آیپد مینی 6 با تاخیر در عرضه مواجه خواهد شد. این ادعای مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس بازار گجت های هوشمند است که گفته اپل نسل ششم آیپد مینی را برای عرضه در نیمه دوم سال 2021 آماده می کند.

پس از شیوع بیماری کرونا، بسیاری از محصولات با تاخیر در عرضه مواجه شدند و امکان موکول شدن عرضه آیپد مینی 6 به نیمه دوم سال 2021 دور از انتظار نیست. احتمال به تعویق افتادن تبلت جدید اپل، تنها موضوعی نیست که مینگ چی کو به تازگی مدعی شده؛ چرا که وی از آمادگی اپل برای عرضه آیفون تاشدنی در سال 2023 نیز خبر داده است. مدل تاشو آیفون به صفحه نمایشی 8 اینچ OLED با رزولوشن +QHD مجهز است. مینگ چی کو می گوید تامین پنل های آیفون تاشو را شرکت سامسونگ بر عهده خواهد گرفت و در واقع شرکت کرده ای ، تنها تامین کننده صفحه نمایش آیفون تاشدنی خواهد بود.

افزون بر این، گفته می شود فروش نسخه های مختلف آیپد، از جمله مدل های 11 اینچی و 12/9 اینچی آیپد پرو با رشد چشمگیری همراه بوده است و انتظار می رود رشد فروش تبلت های اپل در ماه های آینده نیز ادامه داشته باشد. در گذشته، مینگ چی کو و رسانه هایی از جمله DigiTimes مدعی شدند که آیپد مینی 6 در نیمه نخست سال 2021 روانه بازار خواهند شد؛ اما به دلایلی مانند کمبود قطعات اولیه، آیپد مینی 6 در نیمه سال 2021 راهی بازار خواهد شد.

از نظر سخت افزاری، انتظار می رود آیپد مینی جدید صفحه نمایشی 8/4 اینچی با حاشیه های به مراتب کمتری داشته باشد و از ویژگی هایی مانند درگاه لایتنینگ و دکمه خانه تاچ آی دی بهره ببرد. در زمینه ی طراحی ظاهری نیز گفته می شود که از بازطراحی چشمگیر خبری نخواهد بود و نسخه جدید مینی آیپد از همان طراحی نسخه فعلی و با اندکی تغییر استفاده می کند.
 در نهایت، شایعاتی وجود دارد که اپل نسخه ای از مینی آیپد با پنل mini-LED را روانه بازار خواهد کرد. چنین پنلی کمک می کند صفحه نمایش بتواند رنگ های تیره غنی تری در کنار کنتراست و HDR بهبود یافته ای در مقایسه با مدل های فعلی آیپد مبنی ارائه دهد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)