تصویر رندر میت پد پرو 2 هواوی طراحی جدید را با حاشیه های بسیار نازک نشان میدهد

تصویر رندر میت پد پرو 2 هواوی طراحی جدید را با حاشیه های بسیار نازک نشان میدهد
هواوی میت پد پرو 2 در تاریخ 12 خرداد طی رویداد ویژه ای معرفی خواهد شد و اکنون تصویر رندری از آن با صفحه نمایش بزرگ و HarmonyOS منتشر شده است.

تصویر رندر میت پد پرو 2 هواوی با صفحه نمایش بزرگ و حاشیه های نازک منتشر خواهد شد

به گزارش هواوی سنترال، سیستم عامل هارمونی (Hongmeng OS) برای اولین بار در رویداد 2 ژوئن (12 خرداد) رونمایی خواهد شد. هواوی در کنار این سیستم عامل، محصولاتی شامل سری واچ 3 را معرفی خواهد کرد. افزون بر این، غول فناوری چینی از تبلت پرچم دار با نام میت پد پرو 2 رونمایی خواهد کرد که تصویر رندری از آن منتشر شده است.
همان طور که در تصویر میبینید، تبلت میت پد پرو 2 هواوی صفحه نمایش بزرگ دارد که نسبت آن به بدنه بسیار کم است. به نظر میرسد هواوی برای خلق این تبلت بسیار تلاش کرده و در قسمت پشتی، چیدمان دوربین که به صورت عمودی قرار گرفته، بسیار حیرت انگیز است و رنگ جذابی دارد.

در تصویر منتشر شده، سیستم عامل جدید هواوی، یعنی HarmonyOS به وضوح دیده میشود؛ همچنین نسل دوم M-Pencil و صفحه کلید برای پشتیبانی از این تبلت غول پیکر وجود دارد.

بر اساس شایعات، سری میت پد پرو 2 هواوی دارای دو مدل است که یکی از آن ها از تراشه کرین 9000E و دیگری از فناوری 5G و تراشه کرین 9000 بهره میبرد.

بر اساس اطلاعات قبلی، میت پد پرو 2 هواوی در دو اندازه صفحه نمایش 12/2 و 12/6 اینچی راهی بازار خواهد شد؛ این تبلت هواوی به 8 گیگابایت رم و باتری بزرگی مجهز شده است که میتواند با شارژ فوق سریع 40 واتی شارژ شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)