گوشی مقاوم Doogee S86 با باتری 8500 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

گوشی مقاوم Doogee S86 با باتری 8500 میلی آمپر ساعتی معرفی شد
شرکت Doogee پس از چند هفته تبلیغ بالاخره از تلفن هوشمند جدید خود با نام Doogee S68 رونمایی کرد. این محصول از باتری غول پیکر 8500 میلی آمپر ساعتی بهره میبرد که عمر 4 روزه را فراهم میکند.

گوشی مقاوم Doogee S86 با باتری 8500 میلی آمپر ساعتی

این گوشی دارای طراحی مقاوم و زیبایی است که یک دوربین چهارگانه را در قاب عقب خود جای داده است. موبایل Doogee S86 با گواهی های IP68 و IP69K در برابر آب و گرد و غبار است. طراحی منحصر به فرد دستگاه در کنار فریم مستحکم و محافظ گوریلا گلس HD به این گوشی کمک میکند تا استقامت بالایی داشته باشد.

Doogee S86 میتواند در برابر شرایط آب و هوایی سخت، ضربه های شدید و قطرات آب ایستادگی کند. این دستگاه مخصوص افرادی طراحی شده است که زیاد مسافرت میروند و عاشق ماجراجویی اند.

گوشی Doogee S86 انرژی خود را از یک باتری 8500 میلی آمپر ساعتی میگیرد که ظرف دو ساعت با شارژر 24 واتی شارژ میشود. این باتری انرژی 4 روز گوشی را تامین میکند و در حالت استندبای میتواند تا 27 روز دوام بیاورد. قلب تپنده Doogee S86 چیپست هلیو P60 مدیاتک است که همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 عرضه میشود.

هلیو P60 از چهار هسته پردازشی A73 و چهار هسته A53 استفاده میکند. این تراشه از فناوری های پیشرفته ای از قبیل NeuroPilot و CorePilot 4.0 بهره میبرد که قابلیت های مختلف هوش مصنوعی مثل شناسایی چهره و اشیا را به ارمغان می آورند. از دیگر قابلیت های آن میتوان به سازگاری با شبکه عصبی اندروید و پشتیبانی از TensorFlow اشاره کردکه امکان توسعه سیستم های هوش مصنوعی را برای توسعه دهندگان فراهم میکند.

این گوشی در بخش دوربین از چهار لنز استفاده میکند و سنسور اصلی آن 16 مگاپیکسلی است. در جلو هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی نقش سلفی را ایفا میکند. تلفن هوشمند Doogee S86 از فروردین 1400 با قیمتی در حدود 100 تا 200 دلار عرضه خواهد شد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)