گلکسی A34 و A54 سامسونگ احتمالاً در برخی بازارها با قیمت پایین‌تر عرضه می‌شوند

گلکسی A34 و A54 سامسونگ احتمالاً در برخی بازارها با قیمت پایین‌تر عرضه می‌شوند

سامسونگ خود را برای معرفی گوشی‌های هوشمند گلکسی A34 و گلکسی A54 5G آماده می‌کند. واحد هند این شرکت تأیید کرده است A54 در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۳ در این کشور رونمایی خواهد شد. طی هفته‌های اخیر نیز شایعات و رندرهای زیادی از این محصول در اینترنت منتشر شده و احتمالاً با برچسب حدود ۴۳۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

به گزارش گیزموچاینا، اگرچه انتظار می‌رود گلکسی A34 و A54 با قیمتی بالاتر نسبت‌ به مدل‌های پیشین خود عرضه شود، اما این محصولات احتمالاً در برخی مناطق خاص با قیمت بسیار پایین‌تر دردسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. اکنون اطلاعات جدیدی درمورد قیمت این گوشی‌ها در بازار اندونزی به‌دست آمده است که می‌تواند برای طرفداران سامسونگ خبری امیدوارکننده باشد.

طبق شایعه‌ی جدید، مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی A34 با رم ۸ گیگابایت با قیمت ۳۲۳ دلار روانه‌ی بازار اندونزی خواهد شد و مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی A54 با رم ۸ گیگابایت با برچسب ۳۸۸ دلار دردسترس قرار خواهد گرفت. علاوه‌براین مدل ۲۵۶ گیگابایتی این دو گوشی به‌ترتیب با قیمت ۳۸۸ دلار و ۴۲۰ دلار به‌ فروش خواهند رسید.

قیمت گلکسی A34 و A54 سامسونگ در اروپا کمی بیشتر خواهد بود. نسخه‌ی پایه‌ی این دو دستگاه در بازار مذکور، به‌ترتیب ۴۳۰ دلار و ۵۳۰ دلار اعلام شده که نسبت‌ به قیمت‌های تعیین‌شده برای اندونزی ۱۵ درصد بیشتر است.

بدین‌ترتیب انتظار می‌رود قیمت نهایی گلکسی A34 و گلکسی A54 سامسونگ در کشورهای مختلف جهان متفاوت باشد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)