گلکسی A52 سامسونگ همراه یک صفحه با توانایی روشنایی 800 نیت عرضه خواهد شد

گلکسی A52 سامسونگ همراه یک صفحه با توانایی روشنایی 800 نیت عرضه خواهد شد

گلکسی A52 سامسونگ همراه یک صفحه با توانایی روشنایی 800 نیت

گلکسی A52 سامسونگ از جمله گوشی هایی است که اخبار زیادی درباره آنها در فضای مجازی منتشر شده است. حال ما قصد داریم که به جدیدترین اطلاعات منتشر شده بپردازیم.
گلکسی A52 سامسونگ و مدل A72 در روز های اخیر و در فضای مجازی گرد و خاک زیادی به پا کرده اند. تا به حال شایعات زیادی درباره مشخصات این دو محصول منتشر شده بود که ما قصد داریم به جزئیات کامل آنها بپردازیم.

وقتی که برای اولین بار یکی از افشا کنندگان اینترنتی اقدام به انتشار تصاویر میان رده های پیش روی سامسونگ کرد، اطلاعاتی درباره صفحه نمایش و امکانات دوربین آن منتشر نکرد. اما حالا به نظر میرسد همان کاربر اقدام به انتشار مشخصات دقیق تر این محصول کرده است. طبق این اطلاعات، نسخه استاندارد 4G این گجت از یک پنل 90 هرتز و مدل 5G از یک صفحه نمایش 120 هرتز استفاده خواهد کرد. البته هر دو این نسخه از یک صفحه نمایش سوپر امولد +FHD  با اندازه 6.5 اینچ و حداکثر روشنایی 800 استفاده خواهند کرد.

درباره دوربین این محصول این محصول باید بگوییم هر دو نسخه از یک مجموعه لنز چهارگانه بهره میبرند که لنز اصلی 64 مگاپیکسلی بوده و از لرزش گیر اپتیکال بهره خواهد برد. بعلاوه یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز تشخیص عمق نیز بهره خواهد برد. درباره دیگر مشخصات این محصول میتوان به دارا بودن پردازنده اسنپدراگون 720 برای نسخه 4G و اسنپدراگون 750 برای نسخه 5G اشاره کرد. هر دو نسخه در حافظه های رم 6/8 گیگابایت و حافظه رام 128/256 گیگابایت عرضه خواهند شد و از یک سنسور 32 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی استفاده خواهند کرد.

از دیگر مشخصات این محصول میتوام به جک هدفون، گواهینامه IP67، جایگاه اس دی کارت، فناوری NFC، اندروید 11 و باتری 4500 میلی آمپری همراه با سرعت شارژ 25 اشاره کرد. در آخر درباره برچسب قیمتی این محصولات باید بگوییم که نسخه 4G و 5G به ترتیب با قیمت های 349 و 429 یورو به بازار عرضه خواهند شد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)