گلکسی F42 سامسونگ در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گلکسی F42 سامسونگ در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
با نزدیک شدن به زمان رونمایی جدیدترین میان‌ رده سامسونگ اخبار و شایعات پیرامون آن همچون دیگر محصولات کمپانی بیشتر می‌شود. حال گلکسی F42 در کنسول فروشگاه گوگل پلی به نمایش گذاشته شده است.

گلکسی F42 سامسونگ در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

غول کره‌ ای قصد دارد بزودی از میان‌ رده جدید خود با نام گلکسی F42 در کشور هند پرده برداری کند. در همین راستا با نزدیک شدن به زمان این رویداد گوشی پیشرو در کنسول گوگل پلی رویت شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده از کنسول گوگل پلی گلکسی F42 در حقیقت نسخه تغییرنام یافته گلکسی Wide 5 بوده و تنها مختص به بازار هند توسعه داده شده است.

از جمله مشخصات صفحه نمایش میان‌ رده سامسونگ می‌ توان به حضور یک پنل با کیفیت +FHD و طراحی دوربین سلفی قطره‌ ای اشاره کرد. 

گفته می‌ شود گلکسی F42 همانند واید ۵ از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ به عنوان قلب تپنده خود در کنار ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ استفاده خواهد کرد. البته گفته می‌شود مدل ۶ گیگابایت نیز به منظور کاهش هزینه در دسترس علاقه‌رمندان قرار خواهد گرفت.

البته پیش از این نیز اعلام شد میان‌ررده هندی سامسونگ همراه یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۶.۶ اینچ با نرخ ۹۰ هرتز، مجموعه سه‌ گانه دوربین شامل لنزهای اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع به بازار عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود گلکسی F42 در تاریخ ۲۹ سپتامبر با قیمت ۱۹۶ دلار رسما رونمایی خواهد شد و کاربران هندی از طریق وب‌ سایت Flipkart آن را تهیه کنند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)