سری گلکسی S21 سامسونگ با رنگ بندی کاملا متفاوتی عرضه میشود

سری گلکسی S21 سامسونگ با رنگ بندی کاملا متفاوتی عرضه میشود

رنگ بندی متفاوت سری گلکسی S21 سامسونگ

اخیرا تصاویر متعددی از رنگ بندی سری گلکسی S21 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که واکنش های ضد و نقیضی را به همراه داشته است. مدل اولترا در رنگ هایی همچون قهوه ای و خاکستری کربنی عرضه میشود که طرفدار چندانی در بازار غرب ندارد.

اینطور که پیداست سامسونگ در نظر دارد تا پرچمداران جدید خود یعنی سری گلکسی S21 را با رنگ های خاص و متفاوتی به بازار بفرستد؛ رنگ هایی که نمونه آن ها کمتر در کشورهای آمریکایی و اروپایی یافت میشود. تصاویر جدیدی که اخیرا از رنگ بندی محصول در فضای مجازی منتشر شده، واکنش های ضد و نقیضی را به همراه داشته است.

همانطور که در شکل فوق میبینید، گوشی گلکسی S21 اولترا علاوه بر رنگ های مشکی فانتومی، آبی تیره و تیتانیومی، در دو رنگ قهوه ای و خاکستری کربنی نیز به بازار عرضه میشود. جالب است بدانید که این دو رنگ قبلا در محصولات Zune و شرکت های دیگر به کار گرفته شده و چندان مورد پسند خریداران نبوده اند.

اما رنگ بندی گوشی گلکسی S21 پلاس کمی قابل قبول تر است (تصویر بالا). این محصول در پنج رنگ مشکی، بنفش روشن، قرمز، رز گلد، و تیتانیومی در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد. البته رنگ قرمز نیز ممکن است چندان باب میل افراد نباشد. برای گوشی گلکسی S21 معمولی هم احتمالا شاهد رنگ های مشکی، بنفش روشن، رز گلد و سفید خواهیم بود. به هر حال تنها یک روز با تاریخ رونمایی از این محصولات باقی مانده و باید دید که کدام یک از رنگ های فوق رسما به تایید شرکت میرسند.

نکته جالب توجه دیگر درباره نسخه اولترا، پشتیبانی از قلم S-pen است؛ قابلیتی که پیش از این تنها در گوشی های Note شاهد آن بودیم. از دیگر ویژگی های خارق العاده این دستگاه میتوان به بهره مندی از پردازنده 888 اسنپدراگون، حافظه 512 گیگابایتی و سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی اشاره کرد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)