رقیب جدی گلکسی زد فولد ۶ در چین متولد می‌شود

رقیب جدی گلکسی زد فولد ۶ در چین متولد می‌شود

شایعه شده است که شرکت ویوو رویدادی بزرگ را در سه ماهه‌ی اول سال جاری در چین برگزار می‌کند. در این رویداد احتمالاً شاهد عرضه‌ی محصولات متعددی از جمله تبلت ویوو پد ۳ و سری جدید گوشی‌ تاشوی ویوو ایکس فولد باشیم.

دیجیتال‌چت‌استیشن، افشاگر قابل اعتماد، در پست اخیر شبکه‌ی اجتماعی ویبو مشخصات‌ دو گوشی ویوو ایکس فولد ۳ و گوشی ویوو ایکس فولد ۳ پرو را مقایسه کرده است.

طبق گفته‌ی افشاگر، ویوو ایکس فولد ۳ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهد شد. در مقایسه، گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که ویوو ایکس فولد ۳ دارای پردازنده‌ی جدیدتر اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود.

دیجیتال‌چت‌استیشن گفت که نمونه‌ی اولیه‌ی ایکس فولد ۳ فاقد دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی OV64B است.

طبق اطلاعات قبلی این افشاگر، ایکس فولد ۳ پرو دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر، یک لنز فوق عریض و یک لنز پریسکوپی است.

دیجیتال‌چت‌استیشن اضافه کرد که ایکس فولد ۳ فاقد ویژگی‌هایی مانند اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه‌نمایش و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی است و همچنین سبک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از نسخه‌ی پرو خواهد بود.

قبلاً گفته شده بود که نمایشگر بیرونی و داخلی ایکس فولد ۳ پرو با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه‌نمایش ادغام خواهند شد.

ویوو ایکس فولد ۳ به‌طور کلی می‌تواند یکی از بهترین گوشی های تاشو و از رقیبان گلکسی زد فولد ۶ باشد. در حالی که قیمت گوشی و ظرفیت باتری ایکس فولد ۳ پرو مشخص نیست، انتظار می‌رود که از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)