مدل ویژه اوپو رینو 11 با هدایای ویژه رونمایی شد

مدل ویژه اوپو رینو 11 با هدایای ویژه رونمایی شد

اوپو خانواده‌ی رینو ۱۱ را در نوامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی ۱۴۰۲) معرفی کرد و حالا بعد از گذشت دو ماه، در بیانیه‌ای از همکاری با شرکت وانت وانت (Want Want) برای نسخه‌ی ویژه‌ی گوشی رینو ۱۱ به مناسبت سال نو چینی خبر داد.

وانت وانت شرکتی تایوانی و تولیدکننده کیک برنجی و نوشیدنی‌های طعم‌دار است. این شرکت با مسکات معروف خود یعنی وانگ جی (Wang Jai) شناخته می‌شود.

جعبه‌ی هدیه‌ای که توسط وانت وانت طراحی شده با پرداخت ۱۹٫۹ یوان (۲٫۸ دلار) به‌طور جداگانه قابل خرید است. جعبه شامل پاوربانک ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، بند آویز، پایه‌ی نگهدارنده‌ی گوشی، کارت خوش‌شانسی، استیکر و برچسب و البته کوپن وانت وانت است.

اوپو رینو ۱۱ در سه مدل برای بازار چین عرضه شده است. قیمت گوشی اوپو در کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی به ترتیب ۲٫۴۹۹ یوان (۳۵۰ دلار) و ۲٫۷۹۹ یوان (۳۹۰ دلار) است. قیمت گوشی موردبحث در کانفیگ ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت ۲٫۹۹۹ یوان (۴۲۰ دلار) اعلام شده است.

اوپو رینو ۱۱ دارای صفحه‌نمایش خمیده‌ی ۶٫۷ اینچی اولد است. وضوح این صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی برابر با ۱۰۸۰×۲۴۱۲ پیکسل (+FHD) است. اوپو رینو ۱۱ از پردازنده‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ به همراه رم LPDDR5x و فضای ذخیر‌ه‌سازی UFS 3.1 بهره می‌برد.

گوشی رینو ۱۱ سه دوربین در پنل پشتی دارد. دوربین اصلی دارای حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است و از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. دوربین‌های دیگر این گوشی از نوع فوق عریض و تله‌فوتو هستند که به ترتیب حسگر ۸ و ۳۲ مگاپیکسلی دارند.

جدیدترین گوشی اوپو به رابط کاربری ColorOS 14 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مجهز است و از باتری ۴٬۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی استفاده می‌کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)