مشخصات و قیمت مدل 4G هواوی نوا 9 پیش از معرفی رسمی در اروپا فاش شد.

مشخصات و قیمت مدل 4G هواوی نوا 9 پیش از معرفی رسمی در اروپا فاش شد.
مشخصات فنی و قیمت گوشی هوشمند نوا 9 مدل 4G، پیش از رونمایی رسمی در اروپا فاش شد. این محصول از نمایشگر 6/57 اینچی اولد خمیده و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می برد.

مشخصات و قیمت مدل 4G هواوی نوا 9 پیش از معرفی رسمی در اروپا فاش شد

هواوی در تاریخ 21 اکتبر (29 مهر 1400) قصد دارد در مراسمی از گوشی جدید سری نوا برای بازار اروپا رونمایی کند. گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت چینی احتمالا مدل 4G گوشی نوا 9 را معرفی خواهد کرد. این گوشی ماه گذشته در بازار چین معرفی شد و پیش از رونمایی رسمی از محصول یاد شده در اروپا، مشخصات و قیمت آن در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش گیزموچاینا، مدل 4G هواوی نوا 9 از یک نمایشگر 6/57 اینچی اولد با لبه های خمیده بهره می برد. وضوح تصویر این صفحه نمایش +Full HD و تراکم آن 392 پیکسل بر اینچ است. دوربین سلفی این گوشی در بریدگی بیضی شکل در گوشه ی بالای نمایشگر قرار داده است.

تراشه ی مرکزی این محصول اسنپدراگون 778G است. این دستگاه از هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی بهره می برد. البته گوشی یاد شده از کارت حافظه ی جانبی میکرو اس دی پشتیبانی نمی کند. باتری در نظر گرفته شده برای این محصول 4300 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می کند.

 

مدل 4G نوا 9 از یک دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی بهره می برد. دوبین اصلی این دستگاه 50 مگاپیکسل است که در کنار آن یک لنز فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک لنز دو مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی هواوی به طور پیش فرض اندروید 11 را اجرا می کند. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G، وای فای، بلوتوث 5 و یک درگاه یو اس بی سی اشاره کرد. این دستگاه فاقد درگاه 3/5 میلی متری هدفون است و از شبکه های 5G پشتیبانی نمی کند.

هواوی نوا 9 مدل 4G با رم 8 گیگابایت و حافظه ی ذخیره سازی 128 گیگابایت در اروپا با قیمت 499 یورو به فروش خواهد رسید. البته گفته شده است قیمت این محصول در برخی از نواحی اروپا تا 549 یورو افزایش خواهد داشت.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)