مشخصات سری Realme X9 همراه با قیمت آنها پیش از رونمایی منتشر شد

مشخصات سری Realme X9 همراه با قیمت آنها پیش از رونمایی منتشر شد
شرکت ریلمی در سپتامبر سال گذشته از سری Realme X7 رونمایی کرد. اخبار جدید حکایت از مشخصات سری Realme X9 داشته که توسط این کمپانی چینی در حال تولید است.

مشخصات سری Realme X9 همراه با قیمت آنها پیش از رونمایی منتشر شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از مشخصات سری Realme X9 در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است که ما در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم.

به گفته یک افشاکننده چینی، ریلمی اکس 9 از پردازنده اسنپدراگون 778 به عنوان قلب تپنده خود استفاده خواهد کرد و برچسب قیمت حدودی آن بین 312 تا 390 دلار برآورد شده است.

وی همچنین افزود که مدل اکس 9 پرو از صفحه نمایش 120 هرتز خمیده و پردازنده اسنپدراگون 870 استفاده کرده و قیمت حدودی آن بین 390 تا 468 دلار اعلام شده است.

در همین حال اواخر هفته پیش بود که وبسایت تجهیزات مخابراتی چین، یک گوشی با شماره مدل RMX3366 رادر لیست محصولات تایید شده خود قرار داد. البته هویت واقعی این گجت هنوز مشخص نشده است، اما مشخصات کلیدی آن در وبسایت منتشر شده و به نظر می رسد که بزودی از این محصول بطور رسمی رونمایی شود.

با توجه به فهرست منتشر شده، مشخص شده است که RMX3366 از یک صفحه نمایش اولد 6.55 اینچ با رزولوشن فول اچ دی پلاس، باتری دوگانه 2200 میلی آمپری و اندروید 11 بهره می برد.
به گفته افشاکننده چینی، این گوشی از صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی بالا بهره می برد و باتری دوگانه آن مجموعا 4500 میلی آمپر ساعت است. بنابراین احتمال اینکه گجت تایید شده توسط سازمان مخابرات چین همان سری جدید ریلمی های این شرکت چینی باشد، بسیار زیاد بوده و به زودی این مسئله برای ما روشن خواهد شد.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)