سرفیس Duo 2 با تراشه پرچم دار و دوربین جانبی عرضه می شود

سرفیس Duo 2 با تراشه پرچم دار و دوربین جانبی عرضه می شود
سرفیس Duo 2 در نیمه دوم سال جاری عرضه می شود و به تراشه پرچم دار برای افزایش سرعت و دوربین جانبی برای بهبود تصویربرداری مجهز است.

سرفیس Duo 2 با تراشه پرچم دار و دوربین جانبی عرضه می شود

شایعات بسیاری درباره محصول آینده مایکروسافت وجود دارد. اما مشخصات این دستگاه هنوز به عنوان یک راز بزرگ باقی مانده است. گزارش های متعدد تنها به این نکته اشاره می کنند که سرفیس Dou 2 از فناوری 5G استفاده خواهد کرد و پردازنده سریع تر و دوربین بهتری نسبت به مدل قبلی دارد. اما بالاخره وب سایت خبری Windows Central  اطلاعات موثقی را درباره این دستگاه ارائه کرده است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

سرفیس دو 2 با نام کد Zeta به نمایشگر دوگانه مجهز است. این دستگاه از یک تراشه پرچم دار استفاده می کند. به همین خاطر می توان انتظار داشت که تراشه اسنپدراگون 888 یا حتی تراشه اسنپدراگون 888 پلاس در این گوشی جاسازی شوند. طبق شایعات پراکنده، دو 2 از NFC برای پرداخت های بدون تماس بهره می گیرد.

از لحاظ طراحی، گوشی جدید تفاوت چشمگیری با مدل فعلی ندارد. به نظر می رسد که تنها تغییرات ظریفی همچون صفحه نمایشگر بزرگ تر با لبه های خمیده و حاشیه های باریک تر روی دستگاه جدید اعمال شده است.

مدل فعلی سرفیس دو فاقد هرگونه دوربین جانبی است و دوربین 11 مگاپیکسلی آن نیز نتوانسته رضایت کاربران را به خود جلب کند. اما طبق گزارش های اخیر، مدل جایگزین این دستگاه به منظور بهبود عکسبرداری به یک دوربین جانبی مجهز شده است.

اندروید 11 به طور پیش فرض روی سرفیس دو 2 نصب شده است. اما باتوجه به این موضوع که مایکروسافت سال گذشته یک کمپانی نرم افزاری را برای کار روی سیستم عامل استخدام کرد، تغییر یا ارتقای اندروید 11 چندان دور نیست. به نظر می رسد دو 2 در نیمه دوم سال جاری و احتمالا حوالی سپتامبر و اکتبر عرضه می شود.
با اینکه اخبار جدید، سرفیس Duo 2 را به یکی از بهترین گوشی های هوشمند سال 2021 تبدیل می کند، اما در صورت بالا بودن قیمت احتمال می رود که این دستگاه نتواند به موفقیت تجاری مورد انتظار دست یابد. از دید کاربران، مدل  OG فعلی با قیمت 1400 دلار بیش از حد گران است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)