ساعت هوشمند SZ100 ریلمی با قابلیت شارژدهی 12 روزه به زودی معرفی می شود

ساعت هوشمند SZ100 ریلمی با قابلیت شارژدهی 12 روزه به زودی معرفی می شود
ساعت هوشمند جدید ریلمی SZ100 چند روز دیگر به همراه گوشی های سری Narzo معرفی می شود. این ساعت صفحه نمایش 1/69 اینچ و عمر باتری 12 روزه خواهد داشت.

ساعت هوشمند SZ100 ریلمی با قابلیت شارژدهی 12 روزه به زودی معرفی می شود

ریلمی قصد دارد سه روز دیگر گوشی های 5G سری Narzo 50 را برای بازار هند رونمایی کند. در همان روز ساعت هوشمند Realme TechLife Watch SZ100 نیز رونمایی خواهد شد. براساس آنچه  Gizmochina می نویسد، ساعت جدید ریلمی در وب سایت رسمی این شرکت ظاهر شده تا به برخی از مشخصات فنی آن دسترسی داشته باشیم. 

ساعت هوشمند ریلمی با نمایشگر 1/69 اینچ HD عرضه می شود و مجهز به حسگری برای نظارت روی دمای پوست و بدن خواهد بود. ریلمی واچ در وب سایت رسمی این شرکت ظاهر شده تا به برخی از مشخصات فنی آن دسترسی داشته باشیم. 

ساعت هوشمند ریلمی با نمایشگر 1/69 اینچ HD عرضه می شود و مجهز به حسگری برای نظارت روی دمای پوست و بدن خواهد بود. ریلمی واچ SZ100 یک سری قابلیت ورزشی و سلامتی محور نیز خواهد داشت. انتظار داریم این قابلیت ها شامل سنجش ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و موارد مشابه باشند. 

ساعت جدید ریلمی با چند واچ فیس مبتنی بر فضای ابری ارائه می شود و حالت های ورزشی متعددی برای فعالیت در داخل و خارج خانه خواهد داشت. 

ریلمی می گوید ساعت هوشمند SZ100 تا 12 روز شارژدهی دارد. مدل پیشین این ساعت یعنی S100 که سال گذشته در هند معرفی شد نیز عمر باتری مشابهی دارد. ساعت جدید احتمالا دارای گواهی IP68 برا مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار خواهد بود. 

فعلا مشخص نیست که ساعت ریلمی SZ100 با چه قیمتی به بازار عرضه می شود. پیش بینی می کنیم این گجت پوشیدنی حدودا 25 دلار قیمت داشته باشد. 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)