مشخصات فنی گوشی تاشو وان‌پلاس فولد فاش شد

مشخصات فنی گوشی تاشو وان‌پلاس فولد فاش شد

افشاگر معروف خبرهای فناوری، OnLeaks، هفته‌ی گذشته رندرهایی از گوشی تاشو وان‌پلاس فولد (وان‌پلاس V Fold) را به‌اشتراک گذاشت و امروز مشخصات فنی این دستگاه را فاش کرده است.

به‌نوشته‌ی فون‌آرنا، وان‌پلاس فولد احتمالاً به نمایشگر اصلی ۷٫۸ اینچی مجهز خواهد شد و انتظار می‌رود از نمایشگر داخلی بسیار عریض بهره ببرد.

جای تعجب نیست که جزئیات زیادی از نمایشگرهای وان‌پلاس فولد دردسترس نباشد. البته گفته می‌شود این محصول از پنل‌های AMOLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصات احتمالی وان‌پلاس فولد می‌توان به باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد که البته برای چنین دستگاهی با دو نمایشگر باکیفیت، کم به‌نظر می‌رسد.

علاوه‌براین، انتظار می‌رود وان‌پلاس از فناوری‌های بسیار پیشرفته‌ی Hasselblad برای بهبود عملکرد عکاسی گوشی تاشو خود بهره ببرد. این دستگاه به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 و ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی‌ ذخیره‌سازی نیز مجهز خواهد شد.

درحال‌حاضر، جزئیاتی از قیمت وان‌پلاس فولد دردسترس نیست؛ اما با‌توجه‌به مشخصات فاش‌شده از این گوشی تاشو، بعید به‌نظر می‌رسد با برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌ای عرضه شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)