مشخصات فنی تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 فاش شد

مشخصات فنی تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 فاش شد
مشخصات فنی تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 به‌ همراه تصاویر جدید این محصول در‌ دسترس قرار گرفت.

مشخصات فنی تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 فاش شد

یکی از افشاگران خبرهای فناوری به‌ نام Feiwei امروز در ویبو مشخصات و قابلیت‌های تبلت لنوو Legion Y700 را به‌ همراه چند تصویر از زوایای مختلف این محصول منتشر کرد.

به گزارش گیزموچاینا، بر‌ اساس اطلاعات فاش‌ شده توسط Feiwei در ویبو، Legion Y700 از پردازنده‌ ی اسنپدراگون ۸۷۰، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ی ذخیره‌ سازی بهره خواهد برد. این محصول به‌ طور پیش‌ فرض رابط‌کاربری ZUI 13 مبتنی‌بر اندرودی ۱۱ را اجرا خواهد کرد. این تبلت به یک نمایشگر ۸٫۸ اینچی با وضوح 2K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد بود. صفحه‌ نمایش این تبلت همچنین از دالبی ویژن و HDR10 پشتیبانی خواهد کرد.

لنوو Legion Y700 از یک باتری بزرگ ۶۵۵۰ میلی‌ آمپرساعتی بهره خواهد برد که با هر بار شارژ می‌ توان تا ۶ ساعت به‌ طور مداوم با آن بازی کرد. این محصول همچنین از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌ های برجسته‌ ی این تبلت، موتور خطی محور X لرزشی آن است. از دیگر قابلیت‌ های این دستگاه می‌ توان به پشتیبانی از درگاه USB 3.1 نسل دو اشاره کرد.

تبلت گیمینگ لنوو  Legion Y700 در رویداد Saver Ecology در 28 فوریه (9 اسفند 1400) رونمایی خواهد شد؛ رویدادی که انتظار می رود گوشی ها، تبلت ها و لپ تاپ های گیمینگ جدیدی در آن معرفی شوند. 
 Legion Y700 در کنار گوشی گیمینگ  Legion Y9 و لپ تاپ های  Legion Y700P و   Y9000P رونمایی خواهد شد. این لپ تاپ ها به تراشه های نسل دوازدهم اینتل و کارت گرافیک RTX 3070 Ti مجهزخواهند شد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)