نسل سوم AirPod های اپل احتمالا در ماه مارس سال آینده رونمایی میشود

نسل سوم AirPod های اپل احتمالا در ماه مارس سال آینده رونمایی میشود
احتمال میرود اپل از نسل سوم AirPod خود به نام AirPods 3 در ماه مارس سال آینده با طراحی جدید اما مشابه با AirPods Pro رونمایی کند.

نسل سوم AirPod های اپل

اپل از دومین نسل هدفون های بیسیم خود به نام AirPods 2 در بهار 2019 رونمایی کرد. در طراحی این AirPod از تراشه H1 و شارژر بیسیم استفاده شده است. وجود این تراشه باعث میشود باعث میشود تا عمر باتری بیشتر باشد. همچنین از نرم افزار Siri استفاده میکند. از کاربردهای این نسل از ایرپادز میتوان به قابلیت پاسخگویی مکالمه، شنیدن موسیقی، استفاده از نرم افزار Siri و دیگر موارد اشاره کرد. اکنون اما چند ماهی میشود که نسل سوم این AirPod ها خبرساز بوده است.

گزارش جدیدی که از طرف LeaksApplePro منتشر شده است ادعا میکند AirPods 3 احتمالا در ماه مارس 2021 به طور رسمی رونمایی شود. گزارش های قبلی هم تصدیق میکنند که احتمالا نسل بعدی AirPods در اوایل سال 2021 رونمایی میشود.

گزارش های قبلی همچنین حاکی از آن بود که AirPods 3 اپل با طراحی جدید اما مشابه با طراحی AirPods Pro است. در مورد جزئیات ساخت هم انتظار میرود شرکت تایوانی Career Technology تامین کننده اصلی قطعات این سری از هدفون های بیسیم اپل باشد.

گرچه انتظار میرود این سری ایرپادها از طراحی مشابه با AirPods Pro برخوردار باشند، بعید است از Active Noise Cancellation، ویژگی اصلی که نسخه Pro را از مدل های استاندارد متمایز میکند، پشتیبانی کند. برای اطمینان از این موضوع باید منتظر اخبار رسمی باشیم.

در حالی که نسل بعدی AirPods چندین ماه دیگر رونمایی میشود، طبق گزارشات، اپل آماده رونمایی از AirPods Studio، هدست های جدید خود در چندین روز آینده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)