نسل سوم گوشی تاشدنی موتورولا Razr قدرتمندتر و خوش‌ساخت‌تر خواهد بود

نسل سوم گوشی تاشدنی موتورولا Razr قدرتمندتر و خوش‌ساخت‌تر خواهد بود

نسل سوم گوشی تاشدنی موتورولا Razr قدرتمندتر و خوش‌ساخت‌تر خواهد بود

مدیر اجرایی لنوو تأیید کرد که نسل سوم گوشی تاشدنی موتورولا نسبت به دو نسل قبل از قدرت بیشتر و طراحی بهتر برخوردار خواهد بود.

این روزها بدون‌شک بازار گوشی‌های هوشمند تاشدنی داغ است و شرکت‌های بیشتری از عرضه‌ی چنین دستگاه‌هایی خبر می‌دهند. موتورولا یکی از پیشتازان حوزه‌ی گوشی‌های تاشدنی بود؛ چراکه گوشی تاشدنی Razr اصلی را در سال 2019 معرفی کرد. نسخه‌ی 5G یک‌سال بعد سروصدای کم‌تری ایجاد کرد؛ اما موتورولا همچنان امیدوار است و اکنون روی نسل بعدی گوشی تاشوی Razr کار می‌کند.

به‌نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، اطلاعات اخیر درباره‌ی نسل سوم گوشی تاشدنی Razr به‌صورت مستقیم توسط مدیر اجرایی لنوو در ویبو منتشر شده است. ناگفته نماند لنوو مالکیت موتورولا را برعهده دارد. به‌گفته این شخص، Razr بعدی ازنطر عملکرد، پیشرفته‌تر خواهد بود و با رابط کاربری بهبودیافته عرضه خواهد شد. افزون‌براین، گفته می‌شود که طراحی آن نیز زیباتر از نسل‌های گذشته خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد موتورولا با شکستن سنت قبلی خود، Razr جدید را برای اولین‌بار در بازار چین عرضه می‌کند. بااین‌حال، باتوجه به‌اینکه گوشی‌های تاشدنی درحال‌حاضر بازار گوشی‌های هوشمند چین را تحت تأثیر قرار داده‌اند، این اقدام منطقی است و موتورولا (لنوو) قطعا نمی‌خواهد که از رقبای خود عقب بماند. انتظار می‌رود Razr آینده در سطح بین‌المللی نیز عرضه شود؛ زیرا هر دو نسخه قبلی آن در دسترس قرار گرفته‌اند.

متأسفانه در حال حاضر جزئیات زیادی درباره‌ی Razr آینده ارائه نشده است؛ اما احتمالا به‌زودی گزارش‌های بیشتری منتشر خواهد شد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)