تاریخ رونمایی از گوشی گلکسی S21 سامسونگ رسما اعلام شد

تاریخ رونمایی از گوشی گلکسی S21 سامسونگ رسما اعلام شد

تاریخ رونمایی از گوشی گلکسی S21 سامسونگ رسما اعلام شد

شرکت سامسونگ در نظر دارد تا در چهاردهم ژانویه و طی رویداد آنپکد، از جدیدترین پرچمداران خود یعنی گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و S21 اولترا رونمایی کند.
شرکت کره ای سامسونگ رسما تاریخ رونمایی از گلکسی S21 را اعلام کرد. این محصول پرچمدار روز پنجشنبه مورخ 14 ژانویه (بیست و پنجم دی ماه) رونمایی میشود. متن دعوتنامه سامسونگ به شرح زیر است:

طی سال گذشته، فناوری موبایل در مرکز زندگی روزمره قرار گرفته، چرا که افراد اوقات بیشتری را در خانه سپری کرده و وظایف شغلی خود را از راه دور انجام میدهند. انتقال سریع به دنیای مبتنی بر گوشی همراه مستلزم دستگاه هایی است که بتوانند زندگی روزمره را به یک تجربه فوق العاده و بی نظیر تبدیل کنند.

طبق معمول، همزمان با نزدیک شدن به رویداد اسامی بیشتری از کالاهای مورد انتظار در اختیار رسانه ها قرار میگیرد. سامسونگ در حال حاضر پیش خرید سری گوشی های گلکسی را آغاز کرده است. یک منبع موثق نیز در اوایل دسامبر اعلام کرد که شرکت از 29 ژانویه (دهم بهمن ماه)، سری گلکسی S21 را به فروشگاه های مختلف عرضه خواهد داشت. گلکسی S21، S21 پلاس، S21 اولترا و گلکسی بادز بی سیم جدید، از جمله محصولاتی هستند که طی این رویداد در معرض نمایش قرار میگیرند.

برگزاری یک رویداد سالانه با توجه به شرایط فعلی، امری غیر منتظره از سوی کمپانی سامسونگ است. با این حال، اقدامات آتی این شرکت احتمالا تعجب برانگیزتر خواهند بود. طبق برخی شایعات، سامسونگ به جای تمرکز روی افزایش گلکسی نوت های محبوب خود در سال 2021، قصد دارد تا قابلیت دسترسی اسمارت فون های انعطاف پذیر را بهبود بخشد. به علاوه، گفته میشود که کمپانی کره ای در نظر دارد تا دستگاه های جدید خود، از جمله گوشی های گلکسی اولترا S21 و احتمالا گلکسی Z Fold بعدی را با قلم S Pen گلکسی نوت سازگار کند. 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)