بازی ونوم در سال ۲۰۲۵ با ۳ شخصیت اصلی از راه می‌رسد

بازی ونوم در سال ۲۰۲۵ با ۳ شخصیت اصلی از راه می‌رسد

به‌نظر می‌‌رسد که شرکت Insomniac Games در حال همکاری با مارول است و بسیاری از عناوین بعدی این استودیو براساس کتاب‌های کمیک ساخته خواهند شد.

براساس اسنادی که پس از حمله‌ی باج‌افزاری اخیر به اینترنت درز کرد، بازی بعدی این توسعه‌دهنده Marvel's Venom خواهد بود که در پاییز ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد و ازنظر وسعت جهان بازی، شبیه به بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالز خواهد بود.

بازی ونوم احتمالاً سه شخصیت قابل بازی دارد و داستانش در انتها به مرد عنکبوتی ۳ منتهی می‌شود. ادعا شده است بازی Wolverine در پاییز ۲۰۲۶، مرد عنکبوتی ۳ در پاییز ۲۰۲۸ و X-Men در سال ۲۰۳۰ منتشر خواهند شد. بازی‌های دیگری برای سال‌های ۲۰۲۹، ۲۰۳۱ و ۲۰۳۲ در صف انتشار قرار دارند که هنوز نامشان فاش نشده است.

باتوجه‌به موفقیت بازی مرد عنکبوتی، عجیب نیست که بازی‌های جدید Insomniac را با تمرکز روی بازی‌های دارای مجوز از استودیویی‌هایی مانند مارول ببینیم.

مرد عنکبوتی ۲ تکامل فرمولی است که برای اولین‌بار با بازی سال ۲۰۱۸ معرفی شد. دنباله‌ی این بازی احتمالاً با داستانی بسیار خوب، گیم‌پلی به مراتب بهبودیافته، جلوه‌های بصری و عملکرد عالی و قابلیت‌های رضایت‌بخش، اکثر طرفداران نسخه‌ی اصلی را به خود جلب خواهد کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)