فرمان قفل صوتی با رونمایی از Galaxy S21 باز خواهد گشت

فرمان قفل صوتی با رونمایی از Galaxy S21 باز خواهد گشت

فرمان قفل صوتی با رونمایی از Galaxy S21

قرار است تا سال آینده، شرکت سامسونگ با رونمایی Galaxy S21 خود، فرمان قفل صوتی از طریق Bixby را بار دیگر به گوشی های خود بازگرداند.

این روزها روش های مختلفی برای باز کردن قفل تلفن مانند اسکنر اثر انگشت، باز کردن قفل صورت، پین، رمز ورود و استفاده از الگوهای قدیمی وجود دارد. یک راه موجود و غیرمعمول دیگر، فرمان قفل صوتی است که ممکن استشرکت سامسونگ در سری Galaxy S21 آن را بازگرداند.

بله، دوباره آن را برگرداند، زیرا سامسونگ قبلا امکان باز کردن قفل گوشی با فرمان صوتی را برای برخی از تلفن های خود به کمک Bixby ارائه میداد اما بعدا این ویژگی حذف شد. اکنون گزارش شده است که سری Galaxy S21 با ورودش در سال آینده این ویژگی را باز میگرداند.

طبق گزارش SamMobile، این ویژگی به One UI 3.1 اضافه خواهد شد که قرار است به همراه سری Galaxy S21 رونمایی شود. نسخه قبلی این دستار صوتی به کاربران این امکان را میدهد تا با گفتن "Hi Bixby" قفل دستگاه خود را باز کنند، بنابراین این احتمال وجود دارد این ویژگی سال آینده به همراه رونمایی از گوشی جدید سامسونگ دوباره بازگردد و کاربران بتوانند قفل تلفن همراه خود را به همان روش آسان صوتی باز کنند.

در حالی که صفحه رسمی پشتیبانی سامسونگ، آن زمانی که از این ویژگی پشتیبانی میکرد، ادعا کرد که باز کردن قفل با استفاده از فرمان صوتی "Hi Bixby" کاملا ایمن است، اما با توجه به ویژگی های بیومتریک پیشرفته تر مانند Face ID و اثر انگشت، همچنان میتوان با ترفندهایی قفل گوشی را باز کرد. با این وجود، در مواردی که نمیتوانید با دست خود با تلفن کار کنید یا نمیتوانید تلفن را با صورت خود باز کنید، استفاده از فرمان قفل صوتی میتواند مفید باشد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)