طراحی عجیب و تاریخ رونمایی ناتینگ فون 2a رسما تأیید شد

طراحی عجیب و تاریخ رونمایی ناتینگ فون 2a رسما تأیید شد

گوشی ناتینگ مدل فون 2a در ۵ مارس (۱۵ اسفند) ساعت ۱۵ به وقت ایران در‌دسترس کاربران خاص قرار خواهد گرفت و سپس به‌صورت عمومی عرضه خواهد شد.

در‌حال‌حاضر، قطار هیجان محصول جدید ناتینگ با سرعت زیادی حرکت می‌کند. ناتینگ ویدئویی از مصاحبه‌ی کارل پی، مدیرعامل شرکت را منتشر کرده است که دلایل تولید گوشی میان‌‌رده‌‌ی فون 2a را برجسته می‌کند.

گوشی ناتینگ فون 2a در ایالات متحده طبق برنامه‌ی توسعه‌دهندگان شرکت ناتینگ در‌دسترس توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت. ناتینگ در اطلاعیه‌ی خود نوشته است: «شرکت‌کنندگان گوشی فون 2a را دریافت خواهند کرد تا با استفاده از برد توسعه‌‌ی Glyph، بازخوردهای خود را از تجربه‌ی کاربری گوشی ارائه دهند.»

کارل پی در مصاحبه‌‌اش می‌گوید: «اکثر شرکت‌ها به محصولات غیرپریمیوم خود اهمیت نمی‌دهند. فکر می‌کنم که بسیاری از آن‌ها وقتی چنین محصولاتی را تولید می‌کنند، فرض می‌کنند که کاربران هوش کمی دارند. بنابراین، چیزهای بی‌اهمیتی را به محصول اضافه می‌کنند که آن را به‌نظر قوی جلوه می‌دهد؛ اما در‌واقع تجربه‌ی کاربری را بهبود نمی‌بخشد. پس، تصور می‌شود که این فضا بسیار رقابتی است و محصولات زیادی وجود دارند. بااین‌حال، اگر از جنبه‌ی دیگری به موضوع نگاه کنید، درحقیقت هیچ رقابتی وجود ندارد؛ زیرا هیچ‌کس واقعاً به این محصولات اهمیت نمی‌دهد.» 

مدیرعامل ناتینگ گوشی‌های اقتصادی رقبا را توصیف و بیان کرد که محفظه‌ی دوربین‌های آن‌ها بسیار بزرگ است و حسگرهای داخلی‌شان تضعیف شده‌اند و ظاهر آن‌ها مانند «درخت کریسمس» از رنگ و لعاب ظاهری پوشیده شده‌ است تا کیفیت ساخت ضعیف آن‌ها را مخفی کند.

پی افزود: «آن‌ها از ورق‌های ارزانی استفاده می‌کنند که پلی‌کربنات را مانند فلز نشان می‌دهد؛ اما شما می‌دانید که واقعاً فلز نیست. بنابراین، فکر کردیم اگر این چیزی است که مقابل آن ایستاده‌ایم، پس می‌توانیم این بازار را تکان دهیم.»

گوشی ناتینگ فون ۲ بدنه‌ی آلومینیومی و پشتی شیشه‌ای دارد؛ اما مشخص نیست که آیا گوشی ارزان‌تر Phone 2a از فریم مشابهی برخوردار خواهد بود یا نه. همچنین، کارل پی ادعا می‌کند که با برخورداری از اعتماد تأمین‌کنندگان خود، توانسته است به قیمت‌گذاری بهتری برای فون 2a دست پیدا کند که موجب کاهش قیمت گوشی می‌شود.

انتظار می‌رود گوشی ناتینگ فون 2a از تراشه‌ی دیمنسیتی ۷۲۰۰ مدیاتک استفاده کند که در رده‌ی پایین‌تر از تراشه‌های سری ۸۰۰۰ قرار می‌گیرد. بنابراین، فون 2a قرار است با برخی از بهترین گوشی های میان رده مانند گوشی سامسونگ مدل گلکسی A55 یا گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس رقابت کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)