گوشی Xiaomi Mi Mix 4 همراه با دوربین زیر نمایشگر عرضه می شود

گوشی Xiaomi Mi Mix 4 همراه با دوربین زیر نمایشگر عرضه می شود

امسال از گوشی Xiaomi Mi Mix 4 رونمایی می شود 

لی جون، رئیس شرکت شیائومی در ماه فوریه اعلام کرد که امسال از گوشی Xiaomi Mi Mix 4 رونمایی می کند که حالا مشخصات آن منتشر شده است.

شرکت شیائومی در ماه فوریه اعلام کرد که قرار است از چهارمین نسل از محصولات پیشرفته خود یعنی گوشی Xiaomi Mi Mix 4 رونمایی کند. حال با نزدیک شدن به زمان رونمایی از این محصول، اطلاعاتی درباره مشخصات این گجت منتشر شده است که ما قصد داریم آنها را به اشتراک بگذاریم.

طبق گزارشات منتشر شده، شماره مدل دستگاه فوق K2B بوده و از برترین فناوری های پیشرفته حال حاضر در پرچمداران سال 2021 همچون تکنولوژی 5G mmWave، یک صفحه نمایش امولد با رزولوشین +QHD در کنار نرخ تازه سازی 120 هرتز، حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، پردازنده اسنپدراگون 888 به عنوان قلب تپنده دستگاه و از همه مهمتر، حضور فناوری دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش بهره خواهد برد.

از لحاظ عکاسی نیز، این محصول از یک لنز 50 مگاپیکسلی سونی IMX777، یک لنز 48 مگاپیکسلی اولترا واید، یک سنسور 48 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری و قدرت بزرگنمایی 120 برابری دیجیتالی، ثبت ویدئوهای صحنه آهسته با نرخ 1920 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری با کیفیت 8K بهره خواهد برد.
البته مشخصات اعلام شده هنوز بطور قطعی نبوده و انتظار می رود تاییدیه حضور ویژگی های فوق از طریق دیگر شبکه های اجتماعی و منابع موثق دیگری در روزهای آتی منتشر شود. و دیگر منابع اعلام کرده اند که دستگاه مورد احتمالا از یک طراحی تاشو به داخل استفاده خواهد برد.

بنابر اطلاعات منتشر شده، برای اطلاع از اخبار دقیق درباره مشخصات این محصول ما باید اندکی بیشتر مشخصات دقیق این محصول باشیم. 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)