تلویزیون Mi QLED 4K و اسکوتر برقی شیائومی در هشتم فوریه معرفی خواهد شد

تلویزیون Mi QLED 4K و اسکوتر برقی شیائومی در هشتم فوریه معرفی خواهد شد

تلویزیون Mi QLED 4K و اسکوتر برقی شیائومی

شرکت شیائومی قصد دارد تا در هشتم فوریه از پرچمدار جدید خود با نام Mi 11 در اروپا رونمایی کند. حال قرار است تا از تلویزیون Mi QLED 4K و اسکوتر برقی این شرکت نیز در کنار آن رونمایی شود.

شرکت شیائومی تقریبا یک هفته است که دعوتنامه های خود را برای تماشای مراسم رونمایی از جدیدترین پرچمداران خود یعنی Mi 11 در اروپا، ارسال کرده است. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Mi 11 Lite نیز در کنار برادر بزرگترش معرفی شود. با توجه به شایعات منتشر شده توسط یکی از افشا کنندگان جوان فضای مجازی، در کنار معرفی پرچمدار جدید شیائومی، قرار است تا از محصولات دیگری همچون تلویزیون Mi QLED 4K و اسکوتر برقی شیائومی نیز رونمایی شود.

با توجه به این شایعه باید بگوییم که تلویزیون مورد بحث 75 اینچ بوده و برچسب قیمتی 1445 دلاری دارد. البته انتظار میرود نام اصلی این تلویزیون Mi TV 5 Pro نیز باشد که از یک صفحه نمایش 8K همراه با پشتیبانی از فناوری Quantum Dot باشد. این تلویزیون در ماه نوامبر سال 2019 در چین بصورت رسمی معرفی شد. به نظر میرسد Mi QLED 4K زاویه دید 178 درجه داشته باشد و 97 درصد پنل جلویی را صفحه نمایش تشکیل میدهد. حافظه رم این تلویزیون 4 گیگابایت و حافظه رام آن 64 گیگابایت است. در زمینه ارتباطات هم این محصول از Ethernet ،USB ،HDMI، بلوتوث و وای فای نیز پشتیبانی میکند که در کنار اسپیکرهای دوگانه 8 وات آن قرار دارد.

اسکوتر برقی شیائومی نیز با نام Mi Electric Pro 2 شناخته میشود که وزن آن 14.2 کیلوگرم بوده و از یک باتری 12.400 میلی آمپر بهره میبرد که توانایی 9 ساعت استفاده را بعد از شارژ کامل، به کاربر میدهد. حداکثر سرعت این اسکوتر 25 کیلومتر بر ساعت است. این محصول از یک پنل ال سی دی برای نمایش سرعت استفاده میکند. موتور این اسکوتر 300 وات بوده که در کنار سیستم ترمز دوگانه آن قرار دارد.

با توجه به شایعات، برچسب قیمتی این محصول باید بین 843 تا 946 دلار باشد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)