این رندرها گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ را با جزئیات دقیق به‌تصویر می‌کشند

این رندرها گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ را با جزئیات دقیق به‌تصویر می‌کشند

با اینکه چند ماه تا معرفی گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ باقی مانده است، سیل خبرها و شایعه‌ها درباره‌ی این گوشی تاشو تمامی ندارد. اکنون افشاگر نام‌آشنای خبرهای فناوری، OnLeaks، رندرهای بسیار باکیفیتی از گوشی مذکور به‌اشتراک گذاشته است که ظاهر آن را از زاویه‌های مختلف به ما نشان می‌دهند.

به‌نوشته‌ی Androidauthority‌، پیش‌از‌این در گزارش‌های متعدد به سیستم لولای جدید گلکسی زد فولد ۵ اشاره شده است؛ تغییری که به کاهش چین‌خوردگی وسط نمایشگر تاشو این محصول کمک خواهد کرد. اکنون لولای جدید این دستگاه در رندرهای جدید به‌طورکامل نمایش داده شده‌ است.

   

گفته می‌شود ضخامت گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ ۱۳٫۴ میلی‌متر خواهد بود. در مقام مقایسه، ضخامت گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ به‌دلیل شکاف موجود در لولای این گوشی تاشو بین ۱۴٫۲ تا ۱۵٫۸ میلی‌متر اندازه‌گیری می‌شود. انتظار داریم غول فناوری کره‌ای از لولای قطره‌ای مشابه لولای گوشی تاشو اوپو Find N2 در فولد ۵ استفاده کند.

طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی زد فولد ۵ از نمایشگر بیرونی ۶٫۲ اینچی و صفحه‌نمایش تاشو داخلی ۷٫۶ اینچی بهره خولاهد برد که از این نظر تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد؛ البته شاید حاشیه‌های اطراف نمایشگر این دستگاه کاهش یابد.

ابعاد کلی این گوشی در حالت باز معادل ۱۵۴٫۹ در ۱۲۹٫۹ در ۶٫۳ میلی‌متر و در حالت تاشده معادل ۱۵۴٫۹ در ۱۳٫۵ در ۶۷٫۱ میلی‌متر خواهد بود. علاوه‌براین، انتظار داریم گلکسی زد فولد ۵ به دوربین پشتی سه‌گانه و فلش بهبودیافته مجهز شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)