این ساعت هوشمند چشم‌نواز ۲ هفته شارژدهی می‌کند و نمایشگر اولد دارد

این ساعت هوشمند چشم‌نواز ۲ هفته شارژدهی می‌کند و نمایشگر اولد دارد

به‌تازگی ساعت هوشمند هواوی GT 4 Gold Milanese با طراحی کلاسیک و طلایی‌رنگ در مالزی عرضه شده و اکنون خرید این محصول در سراسر این کشور امکان‌پذیر است.

نسخه‌ی گلد میلانیز از ساعت هوشمند GT 4 هواوی دارای صفحه‌نمایش اولد ۱٫۳۲ اینچ با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل و تعداد ۳۵۲ پیکسل در هر اینچ (PPI) است. عمر باتری این ساعت به دو هفته می‌رسد و امکانات متنوعی را ارائه می‌دهد.

ویژگی برجسته‌ی نسخه‌ی طلایی GT 4 علاوه‌بر دوام زیاد شارژ باتری، طراحی زیبا و شیک آن است. این ساعت بیش از ۲۵ هزار حالت نمایش را پشتیبانی می‌کند و شامل ویژگی‌هایی مانند سنجش سلامتی، ارتباط با گوشی و انواع حالت‌های ورزشی می‌شود.

قیمت اسمارت واچ GT 4 گلد میلانیز هواوی ۱٬۲۹۹ رینگیت مالزی (حدود ۳۱۲ دلار) تعیین شده و از طریق وب‌سایت رسمی هواوی به‌طور مستقیم قابل خرید است. به‌عنوان مقایسه، ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ ۵ نیز با قیمت مشابهی عرضه شد.

در صورت خرید ساعت هوشمند هواوی GT 4 Gold Milanese هدایایی به ارزش ۵۱۶ رینگیت مالزی (۱۲۳ دلار) شامل یک سال گارانتی تمدیدشده، بند فلوروالاستومر EasyFit هواوی ۱۸ میلی‌متری در رنگ سفید یخچالی و یک جفت FreeBuds SE در رنگ سفید به مشتریان ارائه می‌شود

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)