این کنسول دستی فقط ۲٫۵ میلیون تومان قیمت دارد

این کنسول دستی فقط ۲٫۵ میلیون تومان قیمت دارد

کنسول‌ بازی دستی جدید Anbernic با نمایشگر ۴ اینچی و سیستم‌عامل اندروید روانه‌ی بازار می‌شود.

بازار کنسول‌های دستی با برندهایی مثل نینتندو، ریزر و استیم شناخته می‌شود؛ اما برند چینی Anbernic با معرفی کنسول دستی اندرویدی وارد بازار شده است و حالا دو کنسول دستی جدید با پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و لینوکس دارد. این دو کنسول دستی، ARC-D و ARC-S نام دارند.

کنسول‌های بازی جدید این شرکت به نمایشگر ۴ اینچی IPS با وضوح ۶۴۰ در ۴۸۰ مجهزند. مدل ARC-D کنسول دستی Anbernic از دو سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و لینوکس پشتیبانی می‌کند؛ اما ARC-S تنها از سیستم‌عامل لینوکس پشتیبانی می‌کند.

کنسول دستی Anbernic ARC-D به پردازنده Rockchip RK3566 همراه با رم ۲ گیگابایتی LPDDR4 و حافظه ذخیره سازی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی eMMC مجهز شده است و حافظه‌ی آن را ازطریق کارت حافظه می‌توان ارتقاء داد. کنسول ARC-D را می‌توان با فرمان‌های لمسی هم کنترل کرد.

مدل ARC-S تنها با سیستم‌عامل لینوکس کار می‌کند و از فرمان‌های لمسی پشتیبانی نمی‌کند. این کنسول دستی با یک گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود که امکان ارتقای آن توسط کارت حافظه وجود دارد.

طراحی این کنسول‌های دستی شرکت Anbernic شبیه به طراحی دسته‌ی کنسول‌های قدیمی است. به‌گفته‌ی Anbernic، دو کنسول ARC-D و ARC-S از ۲۰ فرمت مختلف بازی پشتیبانی می‌کنند. این کنسول‌های دستی از اتصال WIFI، بلوتوث، HDMI و جک هدفون بهره می‌برد.

Anbernic از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی در کنسول‌هایش استفاده کرده که تا ۶ ساعت هنگام بازی کردن دوام می‌آورد. قیمت کنسول بازی Anbernic ARC-D از ۶۹ دلار و Anbernic ARC-S از ۵۵ دلار شروع می‌شود و فروش آن‌ها فعلاً برای بازار چین است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)