این گوشی Enjoy 70 هواوی است

این گوشی Enjoy 70 هواوی است

هواوی اخیراً تأیید کرده است که در تاریخ ۲۸ نوامبر، رویدادی در چین برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود در این رویداد چندین دستگاه ازجمله گوشی‌های میان‌رده‌ی Enjoy 70 معرفی شوند.

اگرچه هیچ اطلاعیه‌ی رسمی درمورد این محصول و Enjoy 70 Pro وجود ندارد، تصاویری از دستگاه مذکور دردسترس قرار گرفته است که دید بهتری از طراحی آن ارائه می‌دهند.

تصاویر هواوی Enjoy 70 در دنیای واقعی را کاربری به‌نام Tech Meow در ویبو به‌اشتراک گذاشته است. این عکس‌ها نشان می‌دهند گوشی مذکور از نمایشگری با بریدگی قطره‌ای در بالا بهره می‌برد که جایگاه دوربین سلفی محسوب می‌شود. قاب پشتی دستگاه نیز ظاهری شبیه هواوی P60 دارد.

طبق عکس‌های فاش‌شده، این دستگاه از شماره مدل FGD-AL00 بهره می‌برد و اخیراً تأییدیه‌ی TENAA و 3C را هم دریافت کرده است.

تصاویر Enjoy 70 هواوی نشان می‌دهند این گوشی به نمایشگر ۶٫۷۵ اینچی LCD با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده و ضخامت دستگاه ۸٫۹۳ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۷ گرم است. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل HarmonyOS 4 عرضه می‌شود.

قلب تپنده‌ی Enjoy 70 هواوی، پردازنده Kirin 710A مبتنی‌بر فناوری ۱۴ نانومتری است که سال ۲۰۲۰ معرفی شد. گوشی هواوی در سه مدل ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد. ظاهراً هر سه دستگاه از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برند. از دیگر ویژگی‌های گوشی مورد اشاره می‌توان به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲٫۵ وات اشاره کرد.

درحال‌حاضر مشخصات دوربین سلفی Enjoy 70 را نمی‌دانیم اما پنل پشتی دستگاه میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی دو مگاپیکسلی خواهد بود. قیمت گوشی مذکور هنوز مشخص نیست؛ اما می‌دانیم در رنگ مشکی، سبز و سفید روانه‌ی بازار خواهد شد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)